به گزارش افق آنلاین ، امیر سلطانی، معاون باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی دوست دارد بازیکن جوان و آینده‌داری مثل اللهیار صیادمنش را در اختیار داشته باشد و استقلال خانه او محسوب می‌شود. از طرفی اگر او روزی بخواهد در ایران بازی کند، ما از این موضوع به شدت استقبال می‌کنیم ولی واقعیت این است که در زمان حضور استراماچونی، ما با فنرباغچه مذاکراتی داشتیم تا او را در نیم فصل به صورت قرضی به خدمت بگیریم ولی باشگاه ترکیه‌ای به ما اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست صیادمنش در جایی جز لیگ ترکیه بازی کند.

بنده شخصا به عنوان نماینده باشگاه در مذاکره با مسئولان فنرباغچه حضور داشتم و در این جلسه به من گفتند که مجوز بازی برای صیادمنش را تنها در لیگ ترکیه می‌دهند تا این بازیکن با محیط، شرایط بازی و سبک کار در این کشور آشنا شود تا بتوانند از او در آینده در تیم فنرباغچه استفاده کنند.

آقای مجیدی تاکنون درخواستی برای جذب اللهیار نداشتند. البته اگر هم این درخواست وجود داشته باشد، با توجه به سوابق مذاکراتی، امکان بازگشت صیادمنش در حال حاضر به استقلال وجود ندارد.

سلطانی در پایان سال ۹۸ خبر خوشی برای هواداران استقلال داشت و آن هم این است که باشگاه  قصد فروش هیچ بازیکنی را به صورت قرضی یا دائمی ندارد و تاکنون هیچ پیشنهادی هم برای بازیکنان استقلال به این باشگاه نرسیده است.

قائدی و مطهری

بدین ترتیب بحث فروش قائدی و مطهری که گفته میشد از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارند، تنها یک شایعه است.