2

مصوبه‌ای در مورد ضریب حقوق کارمندان دولت در سال ۹۰ انجام نشده

  • کد خبر : 316
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲:۲۹

لطف‌الله فروزنده دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نشست روز چهارشنبه ۱۱ خرداد هیئت دولت و تعیین ضریب افزایش حقوق کارمندان گفت:‌ در این جلسه مصوبه‌ای در مورد ضریب حقوق کارمندان دولت در سال ۹۰ انجام نشده و این ضریب افزایش حقوق هنوز مشخص نشده است. معاون توسعه مدیریت و سرمایه […]

لطف‌الله فروزنده دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نشست روز چهارشنبه ۱۱ خرداد هیئت دولت و تعیین ضریب افزایش حقوق کارمندان گفت:‌ در این جلسه مصوبه‌ای در مورد ضریب حقوق کارمندان دولت در سال ۹۰ انجام نشده و این ضریب افزایش حقوق هنوز مشخص نشده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد ادغام سه وزارتخانه راه و ترابری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسکن و شهرسازی در یکدیگر گفت: در لایحه دولت تقدیمی به مجلس فقط ادغام دو وزارتخانه راه و مسکن بود که نمایندگان وزارت ارتباطات را نیز به آن اضافه کردند. دولت در این زمینه نظری ندارد و هرچه مجلس تصویب کند، دولت آن را قبول می‌کند.

فروزنده در مورد لایحه شرح وظایف سایر وزارتخانه‌های ادغامی گفت: البته ادغام وزارتخانه‌های دیگر انجام شده، اما لایحه شرح وظایف و ساختار این وزارتخانه‌های ادغامی به زودی از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

به گزارش فارس دولت در راستای اجرای ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه وزارت صنایع و معادن را در بازرگانی، وزارت رفاه و تامین اجتماعی را در کار و امور اجتماعی، وزارت راه و ترابری را در مسکن و شهرسازی و وزارت نفت را در وزارت نیرو ادغام کرد.
در ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه دولت مکلف شده، تعداد وزارتخانه‌ها را تا پایان دو سال اول برنامه(۱۳۹۲) از ۲۱ به ۱۷ وزارتخانه کاهش دهد و این کار هم اکنون ظرف کمتر از ۵ ماه از اجرای برنامه، با ادغام ۸ وزارتخانه به صورت دو به دو صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر