2

جریمه ۵ میلیون ریالی متخلفان روز طبیعت

  • کد خبر : 316514
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اعلام کرد: افرادی که ضوابط تعیین شده در روز طبیعت را جدی نگیرند ۵ میلیون ریال وجه نقد جریمه و خودروی افراد تا یک ماه توقیف می‌شود.

به گزارش افق آنلاین ، سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه خاطیان در روز طبیعت اعمال قانون می‌شوندبرخورد قاطع با متخلفان ورود به تفرجگاه‌ها، گفت: افرادی که به تذکر‌های نیرو‌های پلیس توجه نکنند و از راه‌های فرعی وارد تفرجگاه‌ها شوند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.

او با اشاره به اینکه تمامی ورودی‌ها به تفرجگاه‌های استان مسدود و نیرو‌های پلیس در این اماکن مستقر هستند، افزود: همچنین افرادی که تردد‌های غیرضرور به خارج از شهر‌ها و روستا‌ها را داشته باشند اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح شهر‌ها بسته است و مردم حق مراجعه به این اماکن را ندارند، گفت: راه‌های روستا‌هایی استان نیز به دلیل بارندگی‌های اخیر دچار گل و لای بوده و تردد‌های ضروری با احتیاط در این اماکن انجام شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: همچنین برخی از جاده‌های کوهستانی استان نیز دچار ریزش سنگ شدند که در صورت تردد‌های ضروری مردم رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر