5

ترفند رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هالند از دورتموند

  • کد خبر : 317224
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن پدیده نروژی تیم فوتبال دورتموند، راهکاری جدید در پیش گرفته است.

ترفند رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هالند از دورتموند

به گزارش افق آنلاین ، مدیران باشگاه رئال مادرید و در رأس آن فلورنتینو پرس، ارلینگ هالند را جرو اولویت‌های خود برای خریدهای تابستانی قرار داده‌اند و قصد دارند از روابط خوب خود با باشگاه بوروسیا دورتموند برای جذب این مهاجم نروژی نهایت استفاده را ببرند، از این‌رو در تابستان پیش‌رو مذاکرات خود را با این باشگاه آلمانی آغاز خواهند کرد.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»، باشگاه رئال مادرید برای انتقال هالند به سانتیاگو برنابئو حتی حاضر است لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی خود را راهی سیگنال ایدوناپارک کند. یوویچ که تابستان اخیر پس از درخشش در اینتراخت فرانکفورت به جمع کهکشانی‌ها پیوست، در تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان جایگاه ثابتی نداشته و نتوانسته خودی نشان دهد.

هالند که پیش از پیوستن به زردپوشان وستفالن مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال هم بود، در دورتموند شروعی طوفانی داشته و در ۱۱ بازی ۱۲ گل برای تیم تحت‌هدایت لوسین فاوره به ثمر رسانده است. همین قدرت گلزنی بالا سبب شده تا رئالی‌ها که در خط حمله‌اش به نوعی تنها به کریم بنزما متکی هستند، سراغ جذب این بازیکن بروند.

فلورنتینو پرس از تابستان گذشته به دنبال به خدمت گرفتن هالند ۱۹ ساله بود اما در نهایت این بوروسیا دورتموند بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و در ماه ژانویه با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو او را از سالزبورگ به خدمت گرفت.

«مارکا» پیش از این گزارش داده بود اگر دورتموند حاضر به فروش ارلینگ هالند باشد، رئال مادرید حاضر است اشرف حکیمی را که در پایان فصل جاری قرارداد قرضی دو ساله‌اش با زردپوشان وستفالن به پایان می‌رسد به این باشگاه آلمانی واگذار کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=317224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر