2

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل ۷۰۲نفر،شمار فوتیها به ۱۱۹نفر رسید.

  • کد خبر : 317463
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل با ۴۵ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۷۰۲ نفر و تعداد فوتیها با ۴ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۱۱۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل با ۴۵ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۷۰۲ نفر و تعداد فوتیها با ۴ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۱۱۹ نفر رسید.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل 702نفر،شمار فوتیها به 119نفر رسید.

به گزارش افق آنلاین ، دکتر اخوان اکبری که دقایقی پیش در گفتگو با خبر صدا وسیمای مرکز اردبیل،با اشاره به بستری بودن۳۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان و نگهداری ۴۱ بیمار بدحال در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته ۳۰نفراز بیماران با بهبود حال عمومیشان از بیمارستانها مرخص شده و۴۳نفر بستری جدید داریم.
وی گفت: باتوجه به نتایج بررسیهای بالینی، رادیولوژی و سی تی اسکنهای انجام شده از بیماران مراجعه کننده، در ۲۴ساعت گذشته ابتلای ۱۳۷ نفر به کرونا بصورت تشخیص اولیه تایید شده است.
دکتر اخوان اکبری با تاکید بر لزوم توجه مردم به هشدارها ورعایت موازین بهداشتی تعیین شده افزود: مردم در خانه مانده، موازین بهداشتی را به دقت رعایت کرده و صاحبان مشاغلی که اجازه فعالیت نسبی به آنها داده می شود حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند، افراد مسن، خانمهای باردار و افراد دارای بیماریهای زمینه ای حتما و قطعا در خانه بمانند و در صورت بروز علائمی همچون تب و لرز، تنگی نفس، گلو درد و سرفه خشک سریعا به شماره تلفن ۱۹۰و یا ۴۰۳۰ اطلاع دهند.
ازآغاز بحران بیماری کرونا تا کنون ۱۸۸۸نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در بیمارستانهای استان اردبیل بستری و۱۳۲۸نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=317463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]