2

جلال طالبانی رئیس‌جمهور عراق وارد ایران شد

  • کد خبر : 3181
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴

جلال طالبانی رئیس‌جمهور عراق به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم وارد فرودگاه مهرآباد شده و مورد استقبال محمد علی‌آبادی سرپرست وزارت نفت قرار گرفت. اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم از فردا شنبه (چهارم تیر ماه) به مدت دو روز با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران برگزار […]

جلال طالبانی رئیس‌جمهور عراق به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم وارد فرودگاه مهرآباد شده و مورد استقبال محمد علی‌آبادی سرپرست وزارت نفت قرار گرفت.

اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم از فردا شنبه (چهارم تیر ماه) به مدت دو روز با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران برگزار می‌شود.

از بعدازظهر امروز پنجشنبه امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان، حامد کرزی رئیس‌جمهور افغانستان و آصف‌علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان با استقبال وزرای نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده‌اند و قرار است رئیس‌جمهور سودان، نخست وزیر موریتانی و معاون رئیس‌جمهور کوبا نیز تا ساعاتی دیگر وارد تهران شوند.

همچنین رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور که به منظور افتتاح پل مرزی جلفا- نخجوان به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، از “آرتور رسی‌زاده ” نخست وزیر جمهوری آذربایجان، “واصف طالب‌اف ” رئیس مجلس نخجوان و “خلف خلف‌اف ” معاون وزیر خارجه آذربایجان در نقطه صفر مرزی استقبال کرد.

اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان و با حضور مهمانان ویژه (رؤسای جمهور و نخست‌وزیران برخی کشورها) در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار می‌کند.

در اجلاس تهران علاوه بر جلسه افتتاحیه و جلسات عمومی، دو میزگرد تحت عناوین «نقش سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در مبارزه با تروریسم» و «دیدگاه ادیان الهی در خصوص مبارزه با تروریسم» نیز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر