2

امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان برای شرکت در اجلاس بین المللی مبارزه با تروریسم وارد تهران شد

  • کد خبر : 3183
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸

امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان که توسط وزیر خارجه این کشور همراهی می‌شود، دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللامامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستانی مبارزه جهانی با تروریسم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شده و مورد استقبال مجید نامجو وزیر نیرو قرار گرفت. اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم از فردا شنبه (چهارم تیر ماه) به مدت […]

امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان که توسط وزیر خارجه این کشور همراهی می‌شود، دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللامامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستانی مبارزه جهانی با تروریسم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شده و مورد استقبال مجید نامجو وزیر نیرو قرار گرفت.

اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم از فردا شنبه (چهارم تیر ماه) به مدت دو روز با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران برگزار می‌شود.

اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان و با حضور مهمانان ویژه (رؤسای جمهور و نخست‌وزیران برخی کشورها) در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار می‌کند.

در اجلاس تهران علاوه بر جلسه افتتاحیه و جلسات عمومی، دو میزگرد تحت عناوین «نقش سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در مبارزه با تروریسم» و «دیدگاه ادیان الهی در خصوص مبارزه با تروریسم» نیز برگزار می‌شود.

حامد کرزی، آصف‌ علی زرداری، امامعلی رحمان، جلال طالبانی و عمر البشیر روسای جمهور افغانستان، ‌پاکستان، تاجیکستان، عراق و سودان از جمله مقامات شرکت کننده در این اجلاس هستند.

عدنان منصور، یوسف بن‌علوی، رشید مردوف وزرای خارجه لبنان، عمان و ترکمنستان و آرتور باغداساریان دبیر شواری عالی امنیت ملی ارمنستان از دیگر مقاماتی هستند که در اجلاس بین‌المللی مبارزه جهانی با تروریسم حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر