1

پلیس: دستگیری عامل انتشار شایعه ورود مسافران کرونایی به کشور

  • کد خبر : 318745
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه نام آنها جزو بیماران کرونایی و پر خطری که وارد کشور شده است در فضای مجازی منتشر و این موضوع باعث سلب آسایش و ناراحتی برای خود و خانواده آنها شده است.

این مقام انتظامی گفت: با بررسی دقیق‌تر مشخص شد که شکات همگی مسافران یکی از پروازهای ورودی به کشور بوده‌اند که اسامی آنها در فضای مجازی به عنوان بیماران کرونایی و پر خطر توسط شخصی ناشناس منتشر شده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: با توجه به حساسیت خبر انتشار شده که باعث تشویش و نگرانی اذهان عمومی شده بود، یک تیم از کارشناسان این پلیس به صورت شبانه روزی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بررسی‌های دقیق و فنی ردپای متهم را در یکی از شهرهای استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: از عموم هموطنان انتظار می‌رود برای اطلاع از صحت و سقم اخبار، به خبرگزاری‌های معتبر و روابط عمومی یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان‌های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ یا از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318745

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر