0

شایعه بازگشت استراماچونی از ترس پرداخت غرامت

  • کد خبر : 318942
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

گفته می‌شود مدیرعامل جدید استقلال این ایده را در سر دارد که قبل از محکوم شدن توسط فیفا خود دست به کار شود تا زمینه جلب نظر مساعد استراماچونی برای بازگشت به تهران و در دست گرفتن سکان هدایت استقلال را فراهم سازد.

دو پیام مهم استراماچونی برای استقلالی ها | خبرگزاری بین المللی شفقنابه گزارش افق انلاین ، مدیرعامل جدید استقلال در همان دو هفته ابتدایی نشان داد علاقه زیادی به برگزاری نشست با عوامل اقتصادی، اجرایی باشگاه، پیشکسوتان، هنرمندان و… دارد. احمد سعادتمند که انتظار می‌رفت برحسب شرایط گریبانگیر استقلال تمام تمرکز خود را روی حل مسائل مالی قرار دهد نه تنها هنوز نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند بلکه در نشست‌های متعدد به خصوص با پیشکسوتان باشگاه ادعا‌هایی را مطرح کرد که در نوع خود می‌تواند سرنوشتی متفاوت برای ماه‌های آتی استقلال رقم بزند از جمله صحبت‌ها و درددل‌هایی که مدیرعامل جدید در بین پیشکسوتان پیرامون پرونده حقوقی سرمربی ایتالیایی و محبوب طرفداران به زبان آورد.

بنا بر شنیده‌ها سعادتمند در جمع برخی از پیشکسوتان پیرامون ماجرای پردردسر آندره‌آ استراماچونی و شکایتی که او برای حق و حقوق خود به فیفا انجام داده اشاره‌ای به غرامت سنگین این پرونده برای استقلال داشت. گویا در این نشست مدیرعامل استقلال با اذعان به اینکه مرد ایتالیایی علاوه بر قرارداد این فصل خود خواستار پرداخت قرارداد مالی توافق شده برای سال دوم خود نیز شده است از تبعات سنگین شکست احتمالی در این پرونده حقوقی صحبت کرد تا از حالا زنگ خطر را به صدا درآورده باشد. جالب اینکه یکی از پیشکسوتان حاضر در نشست مدعی بود سعادتمند از ایده بازگرداندن احتمالی استراماچونی به نیمکت رهبری استقلال در فصل آتی هم صحبت به میان آورده و در این راه نظرات حاضران در جلسه برای پیگیری روند پرونده به این شکل را نیز جویا شده است!

بنا بر ادعای مدیرعامل جدید استقلال اگر بنا بر این باشد که باشگاه در پرونده حقوقی پیش رو از سوی استراماچونی بازنده شود او ترجیح می‌دهد تا قبل از اینکه فیفا حکم به محکومیت استقلال بدهد خود دست به کار شده زمینه جلب نظر مساعد استراماچونی برای بازگشت به تهران و در دست گرفتن سکان هدایت استقلال را فراهم سازد تا به این ترتیب پولی که به او پرداخت می‌شود در ازای خدماتی باشد که او از حیث فنی به این تیم و طرفدارانش ارائه می‌دهد. گویا استدلال مدیرعامل استقلال در علنی کردن این ایده نیز به مفاد درج شده در قرارداد با آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش برمی‌گردد؛ جایی که اگر این اتفاق رخ ندهد باشگاه باید تاوان غرامت سنگین بیش از یک و نیم میلیون یورویی در پرونده حقوقی با مرد محبوب ایتالیایی طرفداران را به جان بخرد.

منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر