4

وقتی بایرن در برنابئو شاگردان مورینیو را حذف کرد

  • کد خبر : 319247
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

در سال ۲۰۱۲ در چنین روزی بایرن مونیخ موفق شد در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

در سال ۲۰۱۲ در چنین روزی بایرن مونیخ موفق شد در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

وقتی بایرن در برنابئو شاگردان مورینیو را حذف کرد+فیلم

به گزارش افق انلاین ، در سال ۲۰۱۲ در چنین روزی بایرن مونیخ موفق شد در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با برتری ۲ بر یک رئال مادرید به پایان رسید اما با توجه به برتری مشابه بایرن مونیخ در دیدار رفت، این دو تیم در مجموع ۳ – ۳ مساوی شدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. در نهایت بایرن موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی راه پیدا کند. آنها نخستین تیمی هستند که هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند و هم در خانه خودشان میزبان هستند.

در این بازی رئالی‌ها با گل‌های رونالدو دو بر صفر پیش افتادند اما آرین روبن موفق شد از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند.
پس از تساوی ۳ بر ۳ دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و باستین شواین اشتایگر با گل کردن پنالتی پنجم بایرن مونیخ در این مسابقه، زمینه ساز صعود تیم آلمانی به فینال شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=319247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر