6

منافق فقط سازمان‌های مخوف و جنایتکار منافقین نیست

  • کد خبر : 3193
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۳

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نخستین همایش بزرگداشت شهدای مظلوم ترور و نفاق که در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه اسلام از سال‌های آغازین خود تا به امروز گرفتار جنایت منافقین بوده‌ است، گفت: این منافقین پس از تأسیس جمهوری اسلامی نیز این نظام مقدس را […]

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نخستین همایش بزرگداشت شهدای مظلوم ترور و نفاق که در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه اسلام از سال‌های آغازین خود تا به امروز گرفتار جنایت منافقین بوده‌ است، گفت: این منافقین پس از تأسیس جمهوری اسلامی نیز این نظام مقدس را برنتابیدند و ما شاهد هستیم که در طول این ۱۴ قرن نیز همه ائمه ما به دست همین منافقین به شهادت رسیدند و جنایاتی که منافقین در حق اسلام کردند بسیار بیشتر از جنایات کفار است.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب نیز این منافقین در قالب ملی‌گراها و نهضت آزادی عمل کردند و وقتی دیدند قدرت‌های بزرگ شرق و غرب پشت سر آنها هستند با دست بردن به اسلحه و ارتکاب جنایت روی پلید خود را نشان دادند.
سردار نقدی افزود: آنها در ابتدا میدان‌داران اصلی انقلاب را ترور کردند اما وقتی دیدند که با کشتن هر روحانی آگاه و یا مسئول ارزشمند نظام مردم مستحکم‌تر و بصیرتر می‌شوند امروز شاهد هستیم که آنها رویه‌ خود را عوض کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه قطعاً این جنایات بی‌پاسخ نخواهند ماند و ملت انتقام خود را خواهد گرفت‌، تصریح کرد: در رأس همه اینها باید مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم مورد محاکمه قرار بگیرند.
نقدی تصریح کرد: البته آنچه بیش از تلاش برای قصاص آنها مهم است دانستن شیوه‌های جدید آنهاست و بدانید که نفاق و ترور تنها در دست منافقین و چند گروهک دیگر نیست. بلکه آنها روش‌های دیگری را امروز به کار گفتند چرا که می‌دانند مردم ما پیرو مکتب اهل بیت و طرفدار مظلومند و این مظلومیت حریف آنها را در جهان منزوی خواهد کرد.
وی ادامه داد: امروز منافقین قدم در مسیر جدیدی گذاشتند تا خود را مظلوم جلوه دهند و به همین دلیل است که مباحثی مانند حقوق بشر را پیش می‌کشند و ترورهای خود را طوری انجام می‌دهند که گناه آن را بر گردن حریف بیندازند.
وی برای مثال به ترور شهید علی محمدی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و گفت:‌ آنها سعی کردند تا اینطور وانمود کنند که شهید علی محمدی مخالفت‌هایی با نظام داشت و نظام او را ترور کرد اما خوشبختانه با دستگیری عامل ترور و اعترافات او مبنی بر آموزش در اسرائیل خداوند آنها را رسوا کرد.
نقدی همچنین به قضایای فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: تیمی از انگلیس فرستادند تا یک خانم را در تظاهرات‌ها پیدا و سپس با فیلم‌برداری حرفه‌ای از چند جهت ترور او را فیلم‌برداری کرده و از این طریق مظلوم‌نمایی کنند و بگویند که نظام این کار را کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد:‌ منافق فقط سازمان‌های مخوف و جنایتکار منافقین نیست بلکه آن کسی که در انتخابات ۸۸ با شاه سعودی نشست و برخاست کرد و از او پول گرفت و با او مشورت کرد در مصداق اکمل و اتم منافق است.
نقدی افزود: این شخص در ابراز دین‌مداری نیز منافق است چرا که با جورج سروس نشست و برخاست کرد و در دموکراسی نیز نفاق دارد چرا که با پادشاه دیکتاتور منطقه نشست و برخاست داشت و از او مشورت گرفت.
وی افزود: این فرد در اخلاق اسلامی نیز با آمد و شدی که با زنان آنچنانی داشت منافق است.
نقدی با تصریح اینکه امروز ادامه راه شهدای مظلوم به بیداری و بصیرت ختم می‌شود، افزود: به برکت همین خون شهدا امروز شاهد بیداری نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر