1

مدیران گچسارانی بایستی مدیران روزهای سخت باشند

  • کد خبر : 319603
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

فرماندار گچساران با تقدیرو تشکر اززحمات مدیر شبکه بهداشت ودرمان گچساران درزمینه مبارزه با کرونا ویروس در شهرستان گفت: مدیران ما بایستی مدیران روزهای سخت باشند و اگر مدیری توانست از این آزمون ها سربلند بیرون بیاید می توان ادعای مدیریت کنند.

مدیران گچسارانی بایستی مدیران روزهای سخت باشند

به گزارش افق انلاین ، عصر امروز با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار  و دیگر مسوولان آیین تکریم و معارفه سرپرست  شبکه بهداشت و درمان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این آیین علی خوانپایه با تقدیر از زحمات شبانه روزی سهراب صیدی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:  نمونه بارز فعالیت ایشان  می‌توان در زمینه کنترل و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را مشاهده  کرد که در این چند ماه نشان دادند که به حق پای کار مردم بودن.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به شرایط استراتیژیک شهرستان گچساران گفت:گچساران دارای شرایط ویژه ای در استان و کشور دارد که در ارتباط با این ویروس بایستی پیشگیری های انجام می‌گرفت و این پیشگیری ها در نقاط مختلفی هم باید انجام می شد کهشهروندان مبتلا نشود.

 وی ادامه داد: گچساران کریدور شمال به جنوب است و محل ترانزیت و جابجایی کالا و مسافر که در این ارتباط قطعا بایستی برنامه ریزی خاصی انجام می گرفت که در این راستا هم جلسات متعددی برگزار شد.

فرماندار گچساران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته در کشور و به تبع در شهرستان عنوان کرد:  برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی مکان‌های گردشگری و سیاحتی این شهرستان تعطیل شد.با توجه به موضوعات گردشگری و زیارتگاه ‌ایی که وجود داشت که باید بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شد.

وی در ادامه به وجود صنعت نفت  در این شهرستان اشاره کرد و گفت: موضوع دیگر صنعت نفت گچساران بود که به نوعی یک تهدید به شمار می رفت به این دلیل که کارکنان حوزه نفت از اقصی نقاط کشوردر این صنعت مشغول به کار  بودند و در بخش های سه استان دیگر نیز فعالیت می کنندکه باید گفت  اولین بیمار کرونا و تنها بیمار فوت شده از کرونا هم از حوزه نفت بود.

خوانپایه در ادامه به شرکت‌های دیگر مانند پتروشیمی، سدچم شیر و مرکز لرزه نگاری اشاره کرد و افزود: گفت: شرکت هایی در سطح شهرستان با بیش از ۷۰۰نفر فعالیت دارند که در سد چمشیر نیز نیروهای از کشور چین حضور دارند که در این راستا کنترل های لازم نیز انجام گرفت، و شرکت ها دیگری همچون لرزه نگاری و پتروشیمی با کارکنان زیادی وجود دارند که در ادامه کار بسیار سختی بود ،اگر با وجود این شرایط باز هم سربلند هستیم به خاطر تلاش مسوولان و مردم این شهرستان بوده که بسی جای تشکر دارد.

خوانپایه عنوان کرد:جزو محدود شهرهای بودیم که قبل از اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی، بازاریان به صورت خودجوش  آن هم در فصل فروشبازار را تعطیل کردند و تا به امروز ۲۶جلسه با مصوبات خوبی  در این شهرستان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه با شعار دادن و حرف زدن کاری انجام نخواهد شد، گفت: در زمینه مبارزه با کرونا مدیرسابق شبکه بهداشت ودرمان گچساران به صورت شبانه روز زحمت های فراوانی کشیدند و در شرایط خاص و بحرانی بایستی مدیران ما مدیران روزهای سخت باشند و اگر مدیری توانست از این آزمون ها سربلند بیرون بیاید می توان ادعای مدیریت کنند چرا که با شعار دادن و حرف زدن کاری انجام نخواهد شد و دکتر صیدی در این مدت کارشان را به نحو احسن انجام دادند.

خوانپایه از کادر درمانی گچساران در زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا  تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=319603

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر