3

یک پل قدیمی دیگر تهران برچیده می‌شود+تصویر

  • کد خبر : 320324
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: شورای ترافیک پایتخت برچیده شدن پل حافظ حدفاصل خیابان کریم خان تا انقلاب را به تصویب رسانده‌ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: شورای ترافیک پایتخت برچیده شدن پل حافظ حدفاصل خیابان کریم خان تا انقلاب را به تصویب رسانده‌ است.

به گزارش افق انلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، «صفا صبوری دیلمی» توضیح داد: براساس مطالعات انجام شده از نظر ترافیکی برچیدن این پل مورد تایید است.

وی ادامه داد: پل حافظ که برروی خیابان طالقانی واقع شده کاربرد چندانی ندارد چراکه این پل از لحاظ ترافیکی مشکلی را از شهر حل نمی‌کند و تنها باعث می‌شود که خودروها پشت چراغ راهنمایی خیابان طالقانی توقف نداشته باشند.

EebG9PkJUgIr

صبوری با بیان این که این پل عرش فلزی است و در سال‌های قبل به صورت موقت احداث شده بود، گفت که این پل بزرگ تاثیرات منفی بر روی خانه و مغازه‌های خیابان حافظ گذاشته و هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار زیاد است.

به گفته معاون شهردار تهران، شورای ترافیک نیز برچیده شدن پل حافظ حدفاصل خیابان کریم خان تا انقلاب را در محدوده دانشگاه پلی تکنیک به تصویب رسانده‌ اما در حال حاضر در حال انجام مطالعات اجتماعی هستیم.

صبوری با بیان این که پل حافظ یکی از پل‌های موقت تهران است که پی عمیقی ندارد و از نظر ایمن سازی بسیار سخت است، گفت: پل کریم خان چند سال پیش ایمن سازی شد و میلیاردها تومان هزینه داشت، اما پل حافظ در محدوده طالقانی طولانی‌تر است و اگر بخواهیم براساس شاخص‌های مهندسی امروز آن را ایمن‌سازی کنیم به اندازه ساخت یک پل جدید هزینه دربر دارد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: در مجموع برداشتن این پل براساس مطالعات انجام شده به نفع شهر و شهروندان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320324

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر