1

ملکه انگلیس قادر به انجام وظایف عادی خود نیست

  • کد خبر : 320447
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶

برخی منابع اعلام کرده‌اند که ملکه انگلیس به دلیل طولانی شدن بحران شیوع کرونا در این کشور از انجام بسیاری از وظایف قانونی خود بازمانده است.

ملکه انگلیس قادر به انجام وظایف عادی خود نیست

برخی منابع اعلام کرده‌اند که ملکه انگلیس به دلیل طولانی شدن بحران شیوع کرونا در این کشور از انجام بسیاری از وظایف قانونی خود بازمانده است.

به گزارش افق آنلاین به نقل از ساندی تایمز، ملکه ۹۴ ساله انگلیس به دلیل طولانی شدن بحران شیوع کرونا در این کشور از انجام بسیاری از وظایف قانونی خود بازمانده است.

در این ارتباط گفته شده که ملکه الیزابت به دلیل شیوع کرونا، طولانی‌ترین دوران دوری از وظایف خود را ثبت کرده و در حال حاضر در ۶۸ مین سال سلطنت خود به دلیل قرنطینه در یکی از کاخ‌های این کشور مدت‌هاست که قادر به انجام وظایف خود نیست.

در حال حاضر کاخ باکینگهام بسته است و شرایط کرونا باعث شده تا محل کار ملکه انگلیس طولانی‌ترین تعطیلات اجباری را طی کند.

وضعیت ملکه انگلیس در این گزارش به نقل از یکی از دستیاران او اعلام شده و افزوده شده که شرایط فعلی منجر به آن گردیده تا او هیچ گونه ملاقاتی حتی با نزدیک ترین افراد خود نیز نداشته باشد.

چندی پیش برخی از رسانه‌ها از ابتلای الیزابت به کرونا خبر دادند، اما این مطلب از سوی منابع رسمی تائید نشد. با این حال کاخ سلطنتی انگلیس تاکنون تائید نکرده که الیزابت مورد آزمایش قرار گرفته یا خیر.

پیشتر همزمان با شیوع کرونا رسانه‌های انگلیس اعلام کردند که ملکه ۹۴ ساله این کشور برای جلوگیری از ابتلایش به ویروس کرونا (کوید ۱۹) پایتخت را ترک کرده و به اقامتگاه خود واقع در وینزور پناه برده است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر