2

سه نفر از روسای جمهور آمریکا مبتلا به موضوع جن گیری بودند.

  • کد خبر : 3210
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۳۵

استفاده از اجنه و پیشگویی توسط جریان انحرافی در دولت امری است که هرچند هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده ولی تا کنون افراد بسیاری توسط دستگاه قضایی در این رابطه بازداشت شده‌اند. با این وجود دولت در راستای سکوت به اصطلاح وحدت‌آفرین‌اش نیز به این دست اخبار واکنشی نشان نداده و محمود احمدی‌نژاد […]

استفاده از اجنه و پیشگویی توسط جریان انحرافی در دولت امری است که هرچند هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده ولی تا کنون افراد بسیاری توسط دستگاه قضایی در این رابطه بازداشت شده‌اند. با این وجود دولت در راستای سکوت به اصطلاح وحدت‌آفرین‌اش نیز به این دست اخبار واکنشی نشان نداده و محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در آخرین نشست رسانه‌ای‌اش اعلام کرد که اکنون که جن گیرها را گرفتید بگذارید دولت کارش را انجام دهد. حجت الاسلام جعفرشجونی به واسطه حضور در راس یک تشکیلات روحانی به نام جامعه وعاظ و نیز نزدیکی قبلی با برخی اعضای دستگیر شده نهاد ریاست‌جمهوری از جمله «امیری‌فر» کم یا بیش از اخبار داخلی دولت باخبر است. گفت‌و‌گوی حجت الاسلام شجونی با تهران امروز را در ادامه می‌خوانید:

چندی است شنیده شده دولت یا نزدیکان دولت از شیوه‌های غیرمعمول مانند استفاده از رمالی و جن گیری در اداره قوه مجریه استفاده می‌کنند. حتی چندین نفر در این رابطه بازداشت شدند. به نظر شما چرا دولت به این سمت سوق پیدا کرد؟

سه نفر از روسای جمهور آمریکا مبتلا به موضوع جن گیری بودند. همین خانم هیلاری کلینتون هنگامی که شوهرش یعنی بیل کلینتون قصد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری داشت وی با کسانی که روح مهاتماگاندی یا روزولت را احضار می‌کردند تماس گرفته و پول هنگفتی به آن‌ها داد تا بفهمد که آیا شوهرش رئیس‌جمهور خواهد شد یا خیر. حتی همسر رونالد ریگان یعنی نانسی ریگان نیز ارواح و اجنه دریایی‌ها را احضار می‌کرد تا بفهمد شوهرش رئیس‌جمهور خواهد شد یا خیر. همچنین جورج واشنگتن نیز دست به این کار زد. این سه نفر کارشان یا جن گیری بود یا تسخیر ارواح پریان‌های دریایی یا دانشمندان گذشته. این خرافات الان در همه دنیا مطرح است. مخصوصا در ایتالیا بازار جن گیری‌ها بسیار پر رونق است.

آیا این مسائل توجیه می‌کند که این شیوه‌ها توسط یک دولت اسلامی نیز به‌کار برده شود؟

من قصد توجیه ندارم. می‌خواهم بگویم این امر مسبوق به سابقه است و چگونه خرافات سراغ بدنه دولت آمده و جمهوری اسلامی ایران گرفتار چنین چیزی می‌شود. در زمان آقای هاشمی کارگزاران کار را به جایی رساندند که گفتند ما دموکرات لیبرال اسلامی هستیم. یعنی خدا اصل نبوده و بشر اصل است. این حرف از زبان سخنگوی کارگزاران یعنی آقای حسین مرعشی منتشر شد.در زمان آقای خاتمی نیز اصلاح طلبان و حزب مشارکت به مسائلی آلوده شدند که به بنیاد جورج سورس رسید. در زمان فعلی نیز این آقای احمدی‌نژاد دست از انحراف دولت‌های گذشته بر نمی‌دارد. دانشمند محترم آیت‌الله مصباح می‌گوید اگر ۱۰ نفر باشند و حرف بزنند آقای رئیس‌جمهور حرف ۹ نفر را نمی‌پذیرد و تنها حرف این یک نفر که نزدیکش است را می‌پذیرد. اینکه هم‌اکنون در جراید و رسانه‌ها به عنوان لیدر جریان انحرافی مطرح است قطعا قصدشان اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است.

سوالی که شاید مطرح شود این است که استفاده از نیروهای ماورای طبیعی و اجنه برای اداره کشور چه عیب و اشکالی دارد؟

ریاضت‌های نامشروع حرام است. خدا مزد مرتاض را در دنیا می‌دهد ولی آخرتش خوب نخواهد بود. این مسئله برای حضرت امام موسی کاظم (ع) نیز اتفاق افتاد. به امام گفتند یکی به بازار مدینه آمده که از جیب یا محتوای دست بسته مردم خبر می‌دهد. حضرت هنگامی که به بازار می‌آمد تخم‌مرغی در جیب گذاشت و رو به آن معرکه گیر کرد و گفت شما که ادعای خبر از غیب داری به من بگو در جیب من چیست. فرد گفت تخم مرغ است. حضرت هنگامی دید که راست گفت از وی پرسید از کجا به این مقام رسیدی. گفت بر خلاف نفسم عمل کردم و به این مقام رسیدم. امام وی را توصیه کرد که مسلمان شود. وی گفت نفس من با اسلام کنار نمی‌آید. حضرت فرمود: تو دقایق پیش مدعی شدی که با نفست مبارزه کردی. روایت است امام موسی کاظم(ع) وی را توجیه کرد که این دست ریاضت‌ها حرام و از وی خواست تا مسلمان شود. این مرتاض نیز مسلمان شد و دیگر نمی‌توانست از غیب خبر دهد.امام (ع) فرمود: چنانچه می‌خواهید تنها به سعادت دنیا برسی کار جن‌گیری و مرتاضی را ادامه بده ولی اگر خواستی به سعادت آخرت برسی مسلمان شو و کار نیکو انجام بده.در عین حال اطلاعات من از جن‌گیری یا رمالی دولت بی‌سند و نیز مستند به مطالب جراید و مطبوعات است. باید این مسئله پیگیری و از سوی مراجع رسمی اطلاع‌رسانی شود.

این مقولات اگر در اداره کشور باب شود چه نتایجی دارد…

این امور جزو حقایق نیست. پیشگویی‌هایی است که به روایت متصل می‌کنند که اگر محقق نشود موجب لطمات جبران ناپذیری به دین و مذهب می‌شوند. در کنار سی‌دی ظهور نزدیک است یک کتاب نیز منتشر شد. عکس چهار نفر در آن بود؛ هاشمی رفسنجانی، رحیم صفوی، احمدی‌نژاد و شمخانی. حالا نیت شان چه بود، معلوم نیست. می‌دانید که روایتی از آخر الزمان داریم که در آن به فردی به نام شعیب بن صالح اشاره شده است. گفته شده است که این فرد پرچمدار حضرت صاحب الزمان (عج) است.در خوزستان به آقای شمخانی شعیب گفته می‌شود و این آقایان که فیلم «ظهور نزدیک است» را ساختند به این واسطه شمخانی را به شعیب بن صالح وصل کردند. یا مثلا گفتند احمدی‌نژاد یک رئیس‌جمهور مردمی است و مردم نیز از شعب می‌آید بنابراین ممکن است احمدی‌نژاد همان شعیب بن صالح باشد مشخص است که عقیده ما راجع به آخرالزمان و امام زمان(عج) باید برگرفته از دین و توصیه علما و مراجع ما باشد. از من نیز دعوت کردند تا برایشان سخنرانی کنم یا مثلا آقای پناهیان و چند نفر دیگر را نیز دعوت کردند. من به آن‌ها گفتم تلاش شما برای فراهم‌سازی زمینه ظهور خوب است ولی تعیین مصداق زمان برای ظهور به هیچ وجه کار خوبی نیست.

حدود هشت سال شاگرد آیت‌الله بهجت بودم. ایشان در سال ۱۳۳۴ به من گفت برخی از اولیاء الله گفتند سال دیگرآقا تشریف می‌آورد. گمان این بود سال ۱۳۳۵ آقا ظهور می‌کند ولی نشد. چون ما درس آخوندی خواندیم این را حمل بر این می‌کنیم که گناهان ما زیاد شده و ظهور حضرت(عج) تاخیر می‌افتد.به نظر نباید برای ظهور تعیین یقینی کنیم. به عنوان مثال مرحوم بهلول می‌گفت من سفیانی که طبق روایات هنگام ظهور حضور دارد را دیدم. سفیانی همان زمان در اردن مرد. ولی در این دولت در شرایطی که مسلمانان دنیا علیه حکام طاغوت شان مبارزه می‌کنند رفتند و از پادشاه اردن دعوت کردند تا به ایران بیاید. هرکس ملک عبدالله دوم را در این شرایط دعوت کرده یا بیسواد است یا جاسوس و خائن است. چون همه می‌دانند وی یهودی‌الاصل است. دعوت از پادشاه اردن و آوردنش به تهران و ملاقات با آیت‌الله خامنه‌ای مانند این است که صدام به جماران آمده و با امام(ره) ملاقات کند. این ننگ است.این یک انحراف جدی است. در بدنه این دولت این کار انجام شد.حتی به دیدار علی عبدالله صالح نیز رفتند. اگر آقا نبود و جلوی انحراف را نمی‌گرفت کارهای زیاد دیگری نیز در دستور کار داشتند. مثلا رفتند منشور کوروش را با هزینه بسیار از کشور اجنبی آورده و به نمایش گذاشتند و افتخار کردند که این وصیت نامه کوروش است. حرف من این است که وصیت نامه امیرالمومنین(ع) یا وصیت‌نامه امام(ره) چه عیبی دارد که رفتیم سنگی که از آن ماست و از کشور مان دزدیده شده را با هزینه هنگفت آورده و بعد یک چفیه بندازیم گردن نماد کوروش! این‌ها با این کارها هم دولت را ضایع می‌کنند و هم نظام را.

گروه‌های سیاسی چه وظیفه‌ای در قبال این انحرافات دارد؟

ما نمی‌خواهیم انقلاب امام‌خمینی(ره) که الان در حال فراگیری است را خدشه دار کنیم. اگرچه دولت چند منفی در کارنامه خود دارد فعلا به آرمان امام(ره) خیانت نکرده و امیدواریم که اشتباهات خود را پذیرفته و جبران کنند. ما منتظر نتایج فعالیت دستگاه قضایی راجع به انحرافات جریان انحرافی هستیم. در این زمینه باید تاکید کرد اطلاع رسانی شفاف از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط باعث جلوگیری و شیوع شایعات و اخبار نادرست می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر