3

این نماینده مجلس دهم کشاورز می‌شود

  • کد خبر : 321767
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم گفت: در هر جمعی ممکن است افرادی باشند که از موقعیت خود سوءاستفاده کنند اما نیت واقعی این نیست چراکه به هر حال نمایندگان دارای وظیفه ملی هستند و تا لحظه آخر نیز به ویژه در بحث کرونا، بسیاری از نمایندگان در جلسات  مجلس حضور پیدا کردند و قوانین خوب و راهگشایی را برای کشور تصویب کردند.

این نماینده مجلس دهم کشاورز می‌شود

افق انلاین ، فرهاد تجری، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که بعد از دوره ۴ ساله نمایندگی به چه کاری مشغول خواهید شد؟ به خبرنگار سیاسی برنا گفت: بنده پس از نمایندگی، به عنوان قاضی در دادسرای دیوان عالی کشور مشغول خواهم شد، در عین حال کار کشاورزی هم دارم.

 

نماینده مردم قصر شیرین درباره تصوری که مردم درباره درآمد نمایندگان دارند، نیز تصریح کرد: شاید ذهنیت مردم نسبت به برخی نمایند‌گان این‌گونه است. به هر حال در هر جمعی ممکن است افرادی باشند که از موقعیت خود سوءاستفاده کنند اما نیت واقعی این نیست چراکه به هر حال نمایندگان دارای وظیفه ملی هستند و تا لحظه آخر نیز به ویژه در بحث کرونا، بسیاری از نمایندگان در جلسات  مجلس حضور پیدا کردند و قوانین خوب و راهگشایی را برای کشور تصویب کردند. حال ممکن است دو نفر نیز مصداق چنین سوءاستفاده‌هایی باشند اما کلیت قضیه این نیست.

 

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم افزود: بسیاری از مسئولان ارشد و شخصیت‌های فرهنگی، علمی و سیاسی ما از نمایندگانی هستند که در مجلس ایفای نقش کردند. به هر حال نمایندگی وظیفه ملی است. ممکن است افرادی با عملکرد نادرست نیز در این میان باشد که به چیزهایی دست پیدا کرده باشند. به عنوان مثال ورودی و خروجی عملکرد بنده، حقوق و درآمد و اموالم مشخص است. به هر حال آن دسته از نمایندگانی که به صورت بادآورده و هنگفت سرمایه کسب می‌کنند قاعدتا مراجعی نیز وجود دارد که بر آنها نظارت پو در صورت تخلف با آنها، برخورد کنند.

 

فرهاد تجری درباره استفاده از نمایندگان و تجارب آنها در دولت نیز بیان کرد: در این باره چیزی نشنیده‌ام. به هر حال تعدادی از نمایندگان نه صرفا در این مقطع ممکن است دارای تجربیاتی باشند. وقتی عملکرد وزرای دولت را بررسی می‌کنیم حتی خود رئیس جمهور نیز سابقه نمایندگی در مجلس را در کارنامه دارند. بنابراین استفاده از ظرفیت نمایندگان در دولت، ایده بسیار خوبی است چون نمایندگان هم در میان مردم بودند و هم به مشکلات آنها آگاه هستند و در نتیجه اگر در حوزه اجرا باشند، شاید بهتر به مشکلات مردم و خواسته‌های آنها رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=321767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر