5

نیازمند تغییر نسل مدیران هستیم/ لزوم ورود نسل جوان مدیران انقلابی رسانه‌ای به عرصه

  • کد خبر : 321945
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: ما برای فضای مدیریتی به خصوص در حوزه رسانه به شدت نیازمند تغییر نسل مدیران هستیم و نسل جوان مدیران رسانه‌ای انقلابی باید وارد عرصه شوند.

نیازمند تغییر نسل مدیران هستیم/ لزوم ورود نسل جوان مدیران انقلابی رسانه‌ای به عرصه

به گزارش افق آنلاین ، سید بشیر حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام در نشست اساتید علوم ارتباطات دانشگاهها که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و با موضوع بررسی مسائل مختلف در دوران پساکرونابرگزار شد با بیان اینکه این روزها تبلت ها و موبایل ها جزئی از زندگی مردم شده است، گفت: دهه شصت نهضت سواد آموزی در کشور با فرمان امام شکل گرفت تا بی سوادی ریشه‌کن شود و به نظر می‌رسد امروز همانگونه که در دهه شصت نیاز به نهضت سوادآموزی داشتیم در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیاز به نهضت سواد رسانه‌ای در ابعاد مختلف داریم.

وی افزود: یکی از مسائلی که امروز در کشور با درباره آن با مشکل مواجه هستیم و در حوزه رسانه هم این مشکل را داریم می بینیم بحث نسل مدیران است و ما برای فضای مدیریتی به خصوص در حوزه رسانه به شدت نیازمند تغییر نسل مدیران هستیم و نسل جوان مدیران رسانه‌ای انقلابی باید وارد عرصه شوند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: نسل جوان رسانه‌ای انقلابی فهم متفاوتی دارد و به شدت ساختار رسانه ای ما نیازمند به حضور این نسل به میدان است، نسلی که حوصله مبارزه در صف و حتی فحش خوردن های بیشتری را دارند همین جوانان هستند.

حسینی افزود: تا وقتی با عینک بد بینی به مسائل رسانه نگاه می کنیم چاره ای جز اینکه منفعل باشیم و بترسیم نداریم و باید بدانیم مخاطبان ما خیلی منتظر اجازه ما نیستند. بستر رایگان، پر از خدمات و جذاب امروز در حوزه رسانه ها موجب شده مخاطب دیگر منتظر ما نماند و به همین دلیل تقاضای من این است اگر قرار است اتفاقی بیفتد در سطح کلان باشد و ما به سمت نظام واقع بین برویم.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه سواد رسانه‌ای در کشور ما خیلی حداقلی و فقط در حد برخی از تکنیک‌های اولیه فهم شده است در صورتی که بخش عمده ای از سواد رسانه ای بحث بصیرت شناخت زیرساخت ها و … است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=321945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر