1

بانک «مورگان استنلی» پیش بینی خود از قیمت نفت را ۵ دلار افزایش داد

  • کد خبر : 322046
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

بانک مورگان استنلی، پیش بینی خود از قیمت نفت برنت برای پایان سال را به ۴۰ دلار در هر بشکه افزایش داد و اعلام کرد با کاهش محدودیت های مربوط به شیوع کرونا و کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ، بازار زودتر از انتظار متعادل می شود.

بانک «مورگان استنلی» پیش بینی خود از قیمت نفت را 5 دلار افزایش داد

به گزارش افق انلاین به نقل از رویترز، بانک مورگان استنلی، پیش بینی خود از قیمت نفت برنت برای پایان سال را به ۴۰ دلار در هر بشکه افزایش داد و اعلام کرد با کاهش محدودیت های مربوط به شیوع کرونا و کاهش تولید تولیدکنندگان بزرگ، بازار زودتر از انتظار متعادل می شود.

این بانک اعلام کرد: «ازآنجاییکه کشورها دارند از قرنطینه خارج می شوند، ما انتظار داریم تقاضا در سه ماهه چهارم به حدود ۹۷ میلیون بشکه در روز برسد؛ که یک بهبود قابل توجه است هرچند هنوز حدود ۴ میلیون بشکه نسبت به سال گذشته کمتر است.»

با این حال این بانک اعلام کرد متوازن شدن اخیر بازار بیشتر ناشی از کم شدن عرضه است تا افزایش تقاضا چراکه افزایش قیمت نفت حاشیه سود پالایش را حتی بیشتر کاهش داده و ذخایر محصولات نفتی به نسبت ذخایر نفت خام به سرعت در حال افزایش است.

این بانک، پیش بینی خود از قیمت نفت برای سه ماهه سوم را از ۳۰ دلار در هر بشکه به ۳۵ دلار در هر بشکه افزایش داد و برای سه ماهه چهارم را از ۳۵ دلار به ۴۰ دلار در بشکه بالا برد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=322046

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر