6

قرارداد ایکاردی با پاری‌سن‌ژرمن قطعی شد

  • کد خبر : 322290
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۳

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفط مهاجم آرژانتینی‌اش با اینتر به توافق رسید.

ایکاردی

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفط مهاجم آرژانتینی‌اش با اینتر به توافق رسید.

به گزارش افق انلاین ، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام برای قطعی کردن قرارداد مائورو ایکاردی با اینتر به توافق رسید. جان‌لوکا دی‌مارتزیو و فابریتزیو رومانو، دو خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات این شبکه تلویزیونی خبر دادند پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی، رقم ۵۷ میلیون یورو به علاوه ۷ میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده که به راحتی قابل دستیابی هستند، به اینتر خواهد پرداخت.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه خرید ایکاردی ۲۷ ساله را در پایان قرارداد قرضی یک ساله‌اش در ازای ۷۰ میلیون یورو را داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه اینتر با کاهش این رقم برای فروش مهاجم آرژانتینی خود به خاطر بحران مالی به وجود آمده برای باشگاه‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا، موافقت کردند. انتظار می‌رود این انتقال امروز (شنبه) نهایی شود.

ایکاردی ۲۷ ساله تابستان گذشته پس از اختلاف با مدیران باشگاه اینتر، در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او در فصل جاری عملکرد خوبی ارائه کرده و در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۲۰ گل زده و چهار پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

مهاجم پیشین سامپدوریا از سال ۲۰۱۳ عضو اینتر است و تا سال ۲۰۱۹ در ۲۱۹ بازی، آمار ۱۲۴ گل‌زده و ۲۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=322290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر