4

محسن بنگر مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان قراردادش را تمدید کرد

  • کد خبر : 3223
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۲۵

درحالی که خبر مذاکره و توافق نهایی محسن بنگر با تیم داماش گیلان روز پنجشنبه مطرح شده بود، این مدافع قراردادش را با تیم سپاهان تمدید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالیکه مذاکراتی را هم با تیم داماش گیلان انجام داده و خبر توافق نهایی طرفین توسط […]

درحالی که خبر مذاکره و توافق نهایی محسن بنگر با تیم داماش گیلان روز پنجشنبه مطرح شده بود، این مدافع قراردادش را با تیم سپاهان تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالیکه مذاکراتی را هم با تیم داماش گیلان انجام داده و خبر توافق نهایی طرفین توسط مدیر روابط عمومی این باشگاه گیلانی مطرح شده بود، پس از توافقات با مسئولان باشگاه سپاهان قراردادش را با قهرمان لیگ برتر تمدید کرد.

وی در مورد تمدید قراردادش با تیم سپاهان گفت: در ابتدا لازم است از باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس و داماش که برای جذب من پیشنهاد داده بودند، سپاسگزاری کنم. البته به خاطر حضور چند ساله در سپاهان و علاقه و تعصبی که به این تیم پیدا کرده‌ام و همینطور به خاطر لطف و درخواست هواداران و مدیران باشگاه قرارداد خود را تمدید کردم.

بنگر همچنین تاکید کرد: تیم سپاهان رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد و همه باید برای قهرمانی در این مسابقات تلاش کنیم. باید اقتداری را که تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی آسیا از خود به نمایش گذاشتیم، را در ادامه این رقابت‌های معتبر نیز ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر