2

ستاره ثروتمند در برزیل یارانه‌بگیر شد/ سرقت هویت نیمار برای دریافت کمک دولتی!

  • کد خبر : 323030
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

رسانه‌های برزیلی می‌گویند شخصی در برزیل با هدف دریافت کمک دولتی به کارگران در بحران کرونا هویت نیمار را سرقت کرده است.

به گزارش افق انلاین ، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند هویت نیمار، ستاره بزرگ فوتبال برزیل در این کشور سرقت شده است. بر اساس این گزارش، فردی در برزیل با هدف دریافت کمک‌های دولتی به کارگران که با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی ناشی از بحران کرونا اهدا می‌شود، دست به سرقت هویت نیمار زده است.

بر اساس این گزارش، نیمار و نزدیکانش از این موضوع باخبر نبوده‌اند و بعد از تماس رسانه‌ها مطلع شده‌اند.

یکی از اعضای تیم مدیریت برنامه‌های نیمار به رسانه‌های برزیلی گفت:” مشخص است که نیمار هرگز برای استفاده از این برنامه کمک‌های دولتی اقدام نکرده و ما نمی‌دانیم چه کسی می‌توانست دست به این اقدام بزند. نزدیکان و تیم نیمار از این موضوع اصلا باخبر نبودند و بعد از تماس رسانه‌ها بود که مطلع شدند”.

نیمار در حال حاضر بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در بین تمام فوتبالیست‌های دنیا از نظر میزان درآمد مالی در رتبه سوم قرار دارد. نیمار هر سال درآمدی بالغ از ۹۰ میلیون یورو دارد که چیزی نزدیک به ۲۵ میلیون یوروی آن ناشی از درآمدهی تبلیغاتی است.

از این گذشته اعلام شده که نیمار تنها از طریق حساب اینستاگرامی‌اش درآمدی معادل ۷٫۵ میلیون یورو در سال دارد. او به ازای هر پست اینستاگرامی چیزی معادل ۷۰۰هزار یورو از این شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند.

نیمار در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن است و شایعات زیادی درباره انتقال او به بارسلونا در تابستان جاری مطرح شده. گفته می‌شود باشگاه پاریسی تنها در صورت دریافت مبلغی معادل ۱۸۰ میلیون یورو حاضر به واگذاری نیمار خواهد بود که با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها در میانه بحران کرونا پرداخت آن بعید به نظر می‌رسد.

ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر