4

 این حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد/ امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا شود

  • کد خبر : 323123
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۳

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم با مربیگری یحیی گل‌محمدی قهرمان آسیا شود.

پیوس: این حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد/ امیدوارم یحیی با پرسپولیس قهرمان آسیا شود

افق آنلاین ، فرشاد پیوس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و اینکه در بازی دوستانه این تیم برابر سایپا حضور پیدا کرده بود، گفت: من از نزدیک این بازی را دیدم. فرصتی بود تا دیداری با بچه‌ها و کادر فنی پرسپولیس داشته باشم. در حال حاضر تمام تیم‌ها به دلیل تعطیلات سه ماهه مسابقات لیگ برتر با اُفت بدنی بازیکنان مواجه هستند و این در مورد پرسپولیس هم صدق می‌کند. البته پرسپولیس شرایط بدی نداشت و چند بازیکن هم سرحال بودند. طبیعتاً تا شروع مسابقات لیگ برتر وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس بعد از حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم و اینکه سرخپوشان در حال حاضر شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس موقعیت خوبی در جدول دارد و برای خودش حاشیه امنیت هم درست کرده است. یحیی هم مربی بااخلاق و توانمندی است و تلاش می‌کند تا پرسپولیس در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشد. امیدوارم این مربی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و آسیا شود و موفقیت‌های تیم محبوب ما در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و اینکه آیا رفتن این دروازه‌بان به ضرر سرخپوشان خواهد شد، تصریح کرد: بیرانوند در این چند سال توانست در رده باشگاهی و ملی به بالاترین سطح برسد و به خوبی پیشرفت کند. این بازیکن در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و حالا این فرصت را دارد که در اروپا فوتبال بازی کند. این حق طبیعی بیرانوند است که دنبال پیشرفت باشد. در صورت جدایی بیرانوند طبیعتاً کادر فنی هم تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرد، ضمن اینکه رادوشویچ هم گلر خوبی است که می‌تواند از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر