4

نگرانی نظام پزشکی از اوج‌گیری مجدد کرونا؛ آقای روحانی،‌ بازنگری کنید!

  • کد خبر : 323990
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

جمعی از اعضای سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز کرونا در کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار بازنگری دولت بر روند جاری شدند.

کرونا نمایه

به گزارش افق انلاین ، دکتر محمدرضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی، دکتر مصطفی معین، رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی و دکتر ایرج فاضل، رئیس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی در نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز کرونا در کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار بازنگری دولت بر روند جاری شدند.

بر اساس اعلام سازمان نظام پزشکی، متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و نهایت احترام؛

ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت محترم و به‌ویژه مسئولین درد آشنای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جان‌فشانی جامعه سربلند پزشکی و پرستاری کشور در پاندمی بیماری کووید۱۹، به استحضار می‌رساند نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه خدوم پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت محترم به روند جاری را ایجاب می‌کند.

بدیهی است با توجه به راهبرد «اولویت حفظ جان و سلامت مردم و انسان‌ها بر همه امور دیگر»، تصمیم‌ها، سیاست‌گذاری‌های کلان و تاریخی دولت محترم در این برهه زمانی نقش تعیین کننده و ماندگاری در کنترل این بحران خواهد داشت. لذا انتظار می‌رود در کنار توصیه‌ها و تأکیدات مسئولین اجرایی محترم، نقش نظارتی و کنترل جدی و انتظامی دولت محترم بر اجرای پروتکل‌های علمی و ابلاغی وزارت بهداشت و نیز توجه ویژه به تأمین نیازهای ضروری بخش سلامت در این مقطع زمانی مورد تأکید و ابرام جناب‌عالی قرار گیرد.

امید است با حمایت جنابعالی مراحل گذر از این آزمون خطیر با حداقل آسیب فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر