2

معاون وزیر صمت: طرح نظارت بر قیمت لوازم خانگی در کشور آغاز می‌شود

  • کد خبر : 324167
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور کنترل قیمت‌ها طرح ویژه نظارت بر قیمت لوازم خانگی در سطح کشور آغاز می‌شود و در این طرح با هرگونه گران‌فروشی‌ برخورد جدی خواهد شد.

معاون وزیر صمت: طرح نظارت بر قیمت لوازم خانگی در کشور آغاز می‌شود

به گزارش افق آنلاین ، عباس تابش بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز عرضه لوازم خانگی در اردبیل اظهار داشت: به منظور کنترل قیمت‌ها طرح ویژه نظارت بر قیمت لوازم خانگی در سطح کشور آغاز می‌شود و در این طرح با هرگونه گران‌فروشی‌ برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در استان اردبیل بسیاری از عرضه کنندگان لوازم خانگی نحوه قیمت گذاری درست را رعایت کردند و به کسانی که فاکتور فروش و اسناد ضروری و لازم را نداشتند نیز تذکر جدی داده شد.

تابش تصریح کرد: تمامی اطلاعات مربوط به کالاها و اجناس لوازم خانگی اعم از قیمت و برند باید در سامانه ۱۲۴ توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ثبت شود که در غیر این صورت برخورد جدی در انتطار خاطیان است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: امیدواریم با اجرای مستمر این طرح و توجه جدی بازرسان علاوه‌بر برخورد شدید و قانونی با خاطیان تمامی عرضه کنندگان لوازم خانگی نیز نسبت به ثبت کالاهای خود در سامانه ۱۲۴ تشویق شوند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: تمامی اقدامات مربوط به بحث رصد و بازرسی با توجه به قیمت‌های ثبت شده در سامانه خواهد بود و خروج از این ضوابط بیانگر گران‌فروشی و فروش خارج از شبکه خواهد بود که برخورد جدی در انتطار خاطیان خواهد بود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=324167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر