9

وضعیت اقتصادی امروز کشور محصول عملکرد امثال موسوی‌خوئینی‌ها است

  • کد خبر : 325383
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

ضعیت اقتصادی امروز کشور محصول عملکرد امثال موسوی‌خوئینی‌ها است

وضعیت اقتصادی امروز کشور محصول عملکرد امثال موسوی‌خوئینی‌ها است

به گزارش افق آنلاین، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در خصوص نامه‌نگاری موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

نامه آقای موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از عجایب سیاسی کشور ما است که عده‌ای برای رهایی از فشار افکار عمومی و شانه خالی کردن از پذیرش مسئولیت اقدامات خود در به وجود آمدن وضعیت اقتصادی موجود دست به نگارش مطالبی می‌زنند که جز رسوایی و بدنامی برای خودشان چیزی در بر ندارد. مطالب این نامه ما را به یاد سخن ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی می‌اندازد که فرمود، عده‌ای به نام خط امام (ره) و به جای نامه نگاری با دشمن، به رهبر انقلاب در خط مقدم مبارزه نامه می‌نویسند.

شخصیت و کارنامه عملکردی و اندیشه‌ای نگارنده نامه بر بسیاری از انقلابیون باسابقه روشن و شفاف است و همگان می‌دانند که در این کارنامه عریض و طویل، چیزی به نام دغدغه معیشت مردم دیده نمی‌شود. حال چطور شده است که بعد از بیش از چهار دهه فعالیت سیاسی در خفا و در عیان، معیشت مردم به دغدغه ایشان تبدیل شده است.

نویسنده این نامه را نمی‌توان یک فرد در نظر گرفت، بلکه او نماینده یک جریان فکری و سیاسی و یک گفتمان در کشور است. گفتمانی که سال‌ها است پیشرفت کشور را از مسیر کنار آمدن با کدخدا و هزم شدن انقلاب اسلامی در نظم بین الملل جستجو می‌کند. گفتمانی که معتقد است انقلاب ۵۷ هرچه که بود و هرچه که می‌خواست، امروز باید مسیر دیگری را در پیش گیرد. مسیری که ریل آن را قدرت‌های بزرگ دنیا تعیین کرده‌اند و انقلاب اسلامی به‌جای تلاش برای تغییر این ریل، صرفاً تلاش کند که در مناسبات کنونی حاکم بر جهان، سهم خود را افزایش دهد.

اگر چه آقای خوئینی‌ها با نگارش این نامه خواسته است هم حیات سیاسی خود را به رخ بکشد و هم حیثیت بر باد رفته خود و هم حزبی‌ها و دوستانشان در دولت را اعاده کند اما باید بداند که مردم عملکرد این جریان را با پوست و گوشت خود احساس کرده اند و وضعیت معیشتی امروز خود و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور را محصول اندیشه‌ها و عملکرد آنها می‌دانند و نتایج انتخابات مجلس یازدهم نشان داد که مردم به ایشان اقبالی ندارند.

نامه آقای خوئینی‌ها نشان داد که ایشان و همفکرانش که روزی دولت آقای روحانی را متحد خود می‌دانستند، دولت را در چنان وضعیت بحرانی و ناکارآمدی و بی اقبالی عمومی می‌بینند که به هیچ وجه حاضر نیستند مسئولیت آن را بپذیرند و به انحائ مختلف تلاش می‌کنند تا این نقطه تاریک را از کارنامه خود حذف کنند و مسئولیت را با ناشیگری تمام، متوجه جایگاه و نهاد دیگری می‌کنند.

آقای خوئینی‌ها چنان نقاط تاریک و غیر شفافی در کارنامه سیاسی خود دارد که حق سوال کردن از دیگران را از او سلب می‌کند. هرگاه وی به سوالات فراوان در خصوص حیات سیاسی خود پاسخ داد آنگاه می‌تواند دیگران را مورد سوال قرار دهد، در حالی که ایشان تاکنون در این خصوص پاسخگو نبوده است.

این نامه در شرایطی به نگارش درآمده است که از یک سو فشارهای دشمن روز به روز بیشتر می‌شود اما از سوی دیگر نهضت مقاومت در برابر آمریکا و استکبار جهانی در حال جواب دادن است و این جای تعجب است که در چنین موقعیت حساسی شاهد نگارش اینچنین نامه‌هایی باشیم که بیش از همه دشمنان انقلاب را شاد می‌کند و در داخل نیز نوعی آدرس غلط دادن به مردم در خصوص مسائل اصلی کشور است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن محکوم کردن اینگونه نامه نگاری‌ها تاکید می‌کند که مسیر پیشرفت کشور در گرو بازگشت به ارزش‌های انقلاب و عمل به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید و توجه به ظرفیت‌های داخلی و مقاومت در برابر زیاده‌های خواهی ها دشمنان است و معتقد است که در این دوره زمانی افرادی که باید در جایگاه پاسخگو بنشینند حق ندارند در جایگاه سوال کننده قرار گیرند.

والعاقبه للمتقین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325383

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر