3

بی تاثیر بودن تحریم اقتصادی قدرت های سلطه بر ضد ایران

  • کد خبر : 3258
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اول رئیس جمهور در سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تبریز گفت : با تصویب دولت در جلسه روز پنج شنبه گذشته ، قرار شد ۲۰ درصد منابع ملی این صندوق در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد و دولت سرمایه و سود سرمایه گذاری در […]

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون اول رئیس جمهور در سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تبریز گفت : با تصویب دولت در جلسه روز پنج شنبه گذشته ، قرار شد ۲۰ درصد منابع ملی این صندوق در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد و دولت سرمایه و سود سرمایه گذاری در ایران را تضمین می کند.

رحیمی با اشاره به بی تاثیر بودن تحریم اقتصادی قدرت های سلطه بر ضد ایران افزود:افزایش ۲۰ درصدی نرخ رشد سرمایه گذاری و تحقق نرخ رشد اقتصادی ۶ درصدی برای کشورمان از نشانه های بارز این شکست است.

وی تصریح کرد : با وجود همه این تحریم ها ، ایران پارسال در رشد و جذب سرمایه های خارجی رتبه ششم جهانی را داشت .

معاون اول رئیس جمهور همچنین از توافق روسای جمهوری ایران و ترکیه برای احیای جاده ابریشم و اتصال چین و کشور های آسیای میانه از طریق ایران به ترکیه و اروپا برای توسعه اقتصادی منطقه خبر داد.

رحیمی گفت :‌ آذربایجان شرقی به عنوان محور اقتصادی شمال غرب ایران ، از توانمندی های بسیار بالایی برای جذب سرمایه های خارجی و افزایش توان اقتصادی ایران در منطقه دارد و برگزاری سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان، می تواند روند این توسعه را شتاب بخشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر