5

فیفا: جام جهانی قطر ۳۰ آبان ۱۴۰۱ شروع می‌شود

  • کد خبر : 326057
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

فیفا برنامه کامل دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از مرحله گروهی تا فینال را با اعلام ساعت برگزاری مسابقات به وقت شهرهای مهم دنیا اعلام کرد.

به گزارش افق آنلاین ، فیفا با اعلام برنامه کامل دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۲ سال و چهار ماه و ۵ روز مانده به آغاز این رقابت‌ها به استقبال مهم‌ترین رویداد فوتبالی تاریخ خاورمیانه رفت.

با اعلام کامل برنامه دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ روز، ساعت و محل برگزاری دیدارها از بازی افتتاحیه میان قطر و تیم دوم گروه A که در ورزشگاه البیت از ساعت ۱۳ روز دوشنبه، ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان ۱۴۰۱) آغاز می‌شود تا دیدار فینال در روز یکشنبه، ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱) که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه لوسیل سوت می‌خورد، مشخص شد.

به این ترتیب دیدارهای دو بازی ابتدایی گروه‌های هشت گانه در ۴ زمان مختلف به ساعت‌های ۱۳، ۱۶، ۱۹ و ۲۲ انجام می‌شود و بازی سوم هر گروه که قانوناً باید به صورت همزمان برگزار شود در دو زمان مختلف به ساعت‌های ۱۸ و ۲۲ برگزار خواهد شد. همچنین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی نیز به همین ترتیب در ساعت‌های ۱۸ و ۲۲ برگزار می‌شود.

تسنیم/طبق برنامه فیفا دو دیدار نیمه نهایی در روزهای ۱۳ و ۱۴ دسامبر (۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱) از ساعت ۲۲ آغاز می‌شود که دو ورزشگاه لوسیل و البیت میزبان این دو دیدار خواهند بود. دیدار رده‌بندی از ساعت ۱۸ روز ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در ورزشگاه خلیفه برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز از ساعت ۱۸ روز ۱۸ دسامبر در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

فیفا همچنین در یک اینفوگرافی ساعت برگزاری بازی‌ها در شهرهای مختلف دنیا را هم اطلاع رسانی کرده است که تهران با فاصله ۳۰ دقیقه‌ای نسبت به قطر، تب داغ فوتبال در خاورمیانه را تجربه خواهد کرد. یعنی دیدار افتتاحیه ساعت ۱۳ به وقت دوحه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و دیدار فینال از ساعت ۱۸ به وقت دوحه، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر