4

ویسی: بازی با سایپا کثیف، بی‌رحم و زیبنده ۲ تیم نبود

  • کد خبر : 326252
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که دیدار تیمش مقابل سایپا بازی خوبی نبوده و از نظر فوتبالی کثیف و بی‌رحم بوده است.

ویسی: بازی مقابل سایپا کثیف، بی‌رحم و زیبنده ۲ تیم نبود/ این یک امتیاز بعداً به سود ما خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که دیدار تیمش مقابل سایپا بازی خوبی نبوده و از نظر فوتبالی کثیف و بی‌رحم بوده است.

به گزارش افق انلاین ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: یک بازی حساس و پراسترس بود. بازی از نظر فوتبالی کثیف، بی‌رحم و زیبنده دو تیم نبود. ما دو مصدوم دادیم که به بیمارستان رفتند و آنها هم یک مصدوم داشتند که از بازی بیرون آمد، اما در همین بازی زشت و بد ما سه چهار موقعیت داشتیم که می‌توانستیم برنده شویم و موقعیتی به حریف ندادیم. آنالیز خوبی از نوع بازی تیم سایپا داشتیم و در بازی بیرون خانه که میهمان بودیم، مساوی کردیم و حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

وی در مورد اینکه تساوی با توجه به جایگاه دو تیم در انتهای جدول فایده‌ای نداشت در حالی که اگر پیکان مانند نیمه اول به تلاش خود ادامه می‌داد، می‌توانست به سه امتیاز بازی برسد، گفت: به‌هرحال دو بازیکن اصلی ما (جلال‌الدین علی‌محمدی و نادر داودی) مصدوم شدند و کار ما لنگید. ما تفکرات خود را تغییر دادیم و باید این کار را می‌کردیم. به‌هرحال وقتی در خانه حریف گل نمی‌زنید، یک امتیاز هم به درد شما می‌خورد و در آینده خواهید دید که این یک امتیاز هم به سود ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: داوری بد نبود. داور جوانی این دیدار را قضاوت کرد و بازی سختی را تحمل کرد. امیدوارم تمام داوری‌ها حداقل مانند دیدار روز گذشته (دیدار ذوب‌آهن – ماشین‌سازی) نباشد و داوران بتوانند بازی‌ها را خوب کنترل کنند تا حق به حق‌دار برسد و ما هم اعتراضی نکنیم، چون چنین مسئله‌ای نه زیبنده ما مربیان است و نه زیبنده داوران.

ویسی در مورد اینکه آیا حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه تأثیری روی بازی گذاشته بود یا نه، گفت: مطمئناً تأثیر دارد، اما بازی آنقدر بی‌استرس و بی‌معنی بود که بازیکنان حواس‌شان به مربیان تیم ملی نبود.

وی در خصوص اینکه با توجه به پیروزی گل‌گهر و هم امتیاز شدن این تیم با پیکان آیا تساوی مقابل سایپا سودی برای دو تیم داشت یا نه، اظهار داشت: مسلماً به سود ما شد، چون ما هفته آینده در خانه خودمان بازی داریم و با پیروزی در بازی بعدی می‌توانیم به روند خوب‌مان ادامه بدهیم. ما سه هفته شکست نخوردیم و فقط یک گل خوردیم که برای تیمی چون ما که گل‌های زیادی می‌خورد، قابل توجه است. از نتیجه راضی نبودیم، اما یک امتیاز خارج از خانه می‌تواند بعداً ما را راضی کند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر