3

شرکت ایثارگران بالای ۵۰ درصد با مدرک لیسانس در انتخابات مجلس

  • کد خبر : 3266
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که بالای ۵۰ درصد جانبازی دارند می‌توانند با مدرک لیسانس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند. مسعود زریبافان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص امتیازات جانبازان و خانواده شهدا برای ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از […]

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که بالای ۵۰ درصد جانبازی دارند می‌توانند با مدرک لیسانس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

مسعود زریبافان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص امتیازات جانبازان و خانواده شهدا برای ثبت نام در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از امتیاز یک مقطع پائین تر در کاندیداتوری مجلس قبلا فقط جانبازان استفاده می کردند ولی بر اساس تفسیر جدید شورای نگهبان فرزندان شهدا نیز می توانند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مدرک کارشناسی ثبت نام کنند.

وی در رابطه درصد جانبازی کاندیداهای مشمول این قانون گفت: ایثارگرانی که درصد جانبازی آنها بالاتر از ۵۰ درصد باشد مشمول تفسیر جدید هستند.

معاون رئیس جمهور در خصوص نحوه مشخص شدن درصد جانبازی افراد و لزوم استعلام در این خصوص از بنیاد ایثارگران و خانواده شهدا گفت: نیازی به استعلام جهت اثبات این موضوع از ما نیست و کاندیداها وقتی می خواهند از طریق سامانه مربوطه ثبت نام کنند مدارکی از آنها اخذ می کنند که اطلاعات لازم در آن موجود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر