2

معاون وزیر صنعت: چرا با گران فروشی ماسک در داروخانه ها برخورد نمی شود؟

  • کد خبر : 326667
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: متاسفانه در سطح داروخانه ها که مرکز اصلی توزیع ماسک محسوب می شوند گران فروشی های زیادی گزارش شده است.

 

 

معاون وزیر صنعت: چرا با گران فروشی ماسک در داروخانه ها برخورد نمی شود؟

عباس تابش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با نظارت وزارت صنعت بر توزیع ماسک در سطح کشور که این روزها با اختلال روبرو شده و حتی مصرف کننده ملزم به  خرید چندین برابری قیمت ماسک است، گفت: متاسفانه در سطح داروخانه ها که مرکز اصلی توزیع ماسک محسوب می شوند گران فروشی های زیادی گزارش شده است. برای رفع این موضوع ما با وزارت بهداشت نامه نگاری هایی را انجام داده ایم تا بازرسین وزارت صنعت با رصدعملکرد داروخانه ها مانع گران فروشی ماسک شوند.

وی افزود: وزارت بهداشت معتقد است خود نظارت لازم را انجام می دهد اما هنوز مدیریتی در قیمت ماسک فروخته شده در داروخانه ها اعمال نشده و همین موضوع مردم را با مشکلات متعددی روبرو ساخته است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با دپوی ۱۸ میلیون ماسک در کشور نیز، گفت: این امار از سوی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت اعلام شده که ما گفته ایم لیست این واحدهایی که کالا در انها دپو شده را به ما اراده دهند.

تابش با تاکید بر اینکه اختلال در خرید ماسک از واحدهای تولیدی و عدم پرداخت به موقع منابع انها عاملی شده تا صدور حواله ها مختل و حتی تولیدکننده برای تامین هزینه های خود اقدام به فروش ماسک خارج از شبکه کند، اظهار داشت: این موضوع باید مدیریت شود تا توزیع ماسک به نحومناسبی انجام و از ان طرف رضایت تولیدکننده نیز برای چرخه فعالیت او بوجود اید.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که پرسید چرا قیمت ماسک در واحدهای تولیدی ۱۳۰۰ تومان اما در داروخانه ها دو هزار و ۳۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان به فروش رسید، گفت: بله باید قیمت در بحث داروخانه ها رصد شده و مانع گران فروشی آنها شد و وزارت بهداشت خود متولی این موضوع بوده و باید پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326667

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر