3

وکیل حجاریان: واردات ۴ هزار تن گندم درست است/ سعید حجاریان گفت در شان من نیست از خضریان شکایت کنم!

  • کد خبر : 326683
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

وکیل حجاریان، واردات گندم از سوی پسر حجاریان را تائید و از شکایت محسن حجاریان از سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد.

علی مجتهدزاده وکیل محسن حجاریان (پسر سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به جزئیات شکایت موکّلش از علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

آقای مجتهدزاده شما امروز اعلام کردید که در مورد میزان وارداتی که آقای خضریان به آن شکایت کرده شکایت کرده‌اید؟

خیر، ما در مورد کل اتهامات آقای خضریان شکایت کرده‌ایم. صحبت آقای خضریان نشر اکاذیب است و به نظر من افترا هم محسوب می‌شود. نشر اکاذیب محرز بوده چرا که ایشان حرف‌هایی را در مورد یک شرکت با یک فعالیت خیلی کم داشته که این به تولید ملی ضربه زده است و … این شرکت ۴ هزار تن واردات داشته و در زمانی این واردات صورت گرفته که ارز تک‌نرخی بوده است و واردات برای زمان ارز آقای جهانگیری نیست و این نشان از ضعف دانش و اطلاعات عمومی آقای خضریان است. سال ۹۷ دلار آقای جهانگیری آمد و در زمان واردات ارز تک نرخی بوده است و مطالبی که آقای خضریان گفته همه خلاف و کذب است.

یعنی سندی که آقای خضریان منتشر کرده اشتباه بوده است؟

نه این سندها را از روزنامه رسمی گرفته است. ۴ هزار تن واردات گندم که آقای خضریان آورده درست است؛ مقدمه اسناد و اظهارات و صغری و کبرای آقای خضریان ممکن است درست باشد، اما نتیجه‌ای که او می‌گیرد و مابه‌تفاوت نرخ ارز صحیح نیست.

پس واردات ۴ هزار تن گندم درست است؟

بله، ۴ هزار تن … سه هزار تن گندم و کل واردات … معدل کل حساب این شرکت ۹۰ میلیون تومان است. این خیلی خنده‌دار است. این شرکت یک حساب نیز بیشتر نداشته است.

خود آقای سعید حجاریان از آقای خضریان شکایتی نداشته است؟

خیر، آقای محسن حجاریان شکایت کرده است و آقای سعید حجاریان می‌گوید «این بچه‌ها یک حرفی می‌زنند؛ شأن من نیست که از آقای خضریان شکایت کنم». به هر حال آقای محسن حجاریان می‌تواند دَعو پدر را دنبال نکند. خودشان (محسن حجاریان) استقلال رأی دارند، چرا که اسم‌ ایشان و شرکت‌شان مطرح شده و البته این شرکت ۳ الی ۴ سال است که فعالیتی ندارد، بنابراین آقای خضریان اگر انصافی داشته باشد عذرخواهی می‌کند تا شاید ما این پرونده را ببندیم ولی اگر می‌خواهد دعوا را ادامه دهد؛ ما دفاعیات را کامل منتشر می‌کنیم و چون ایشان در فضای تویئتر مطالب و حرف کذب را منتشر کرده و ما هم می‌خواهیم در توییتر به آن جواب بدهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=326683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر