4

تل آویو: واکنش حزب الله حتمی است و فقط زمانش معلوم نیست

  • کد خبر : 327088
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی با اشاره به آماده باش طولانی مدت نظامیان این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با لبنان اعلام کردند که واکنش حزب الله علیه تل آویو حتمی است.

تل آویو: واکنش حزب الله حتمی است و فقط زمانش معلوم نیست

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی با اشاره به آماده باش طولانی مدت نظامیان این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با لبنان اعلام کردند که واکنش حزب الله علیه تل آویو حتمی است.

به گزارش افق انلاین به نقل از العهد، یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس برآورد صهیونیست‌ها، آماده باش نظامیان این رژیم در مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان، طولانی مدت خواهد بود.

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که برآوردی از اوضاع در ستاد ارتش صهیونیست‌ها با توجه به افزایش تنش در منطقه به عمل آمده است که براساس آن آماده باش در مرز سوریه و لبنان برای مدت طولانی‌تری ادامه می‌یابد.

این رسانه صهیونیست به افزایش تحرکات جاسوسی این رژیم هم اشاره کرد.

برآورد صهیونیست‌ها؛ پس از بازدیدی بوده که آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش صهیونیست‌ها از شمال فلسطین اشغالی به عمل آورده است.

معاریو اعلام کرد که ارتش این رژیم احتمال می‌دهد که حزب الله عملیاتی را علیه نظامیان صهیونیست با موشک‌های ضد تانک انجام دهد یا تک تیراندازان حزب الله، نظامیان رژیم صهیونیست را در طول مرز فلسطین اشغالی با لبنان هدف قرار دهند

این رسانه گزارش داد: ارتش اسرائیل احتمال سناریوهای زیادی را درباره واکنش حزب الله می‌دهد. بر اساس برآورد مراکز امنیتی، واکنش حزب الله حتمی است و فقط زمانش معلوم نیست. منابع امنیتی اسرائیل، احتمال می‌دهند که حزب الله اهداف نظامی در اسرائیل را هدف قرار دهد.

گفتنی است که روز گذشته، خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی پس از آگاهی از اینکه حزب الله تصمیمش را (برای واکنش نشان دادن به شهادت علی کامل محسن از رزمندگان خود در سوریه) حتمی کرده، دست به اقداماتی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی زده است.

این منابع اعلام کردند: ارتش رژیم صهیونیستی، اقدامات و جنبش و جوش نیروهای حزب الله را رصد کرده است اما از نحوه واکنش اطلاعی ندارد و مشوش است.

مهر/رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گذشته از افزایش نگرانی و ترس مقامات این رژیم از پاسخ جنبش حزب‌الله به شهادت یکی از نیروهایش خبر داده و اعلام کرده بودند: به محض اینکه حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از شهادت یکی از رزمندگان خود در سوریه به نام «علی کامل محسن» خبر داد، دستگاه‌های امنیتی این رژیم سطح آمادگی خود را از ترس پاسخ حزب‌الله بالا بردند. بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که حزب‌الله به شهادت این رزمنده خود واکنش دهد.

مقاومت اسلامی لبنان عصر روز سه‌شنبه گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که شهید محسن در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: اینکه حزب‌الله شهادت نیروی خود را رسانه‌ای کرده است این بدین معناست که آنها «پاسخ خواهند داد».

سال گذشته حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که منجر به شهادت دو تن از نیروهای خود شد، اعلام کرد که به این حملات پاسخ خواهد داد. حزب‌الله در واکنش به عملیات تروریستی صهیونیست‌ها، یک خودروی نظامی آن‌ها را در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر