5

جشن ازدواجی که تبدیل به جهیزیه دیگری شد/ حساب‌های دفتری که تسویه شد

  • کد خبر : 327154
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۵

کمپین «بلند بگو یا علی» ظاهری ساده اما باطنی به وسعت یک دریا دارد و عمیق است؛ ماجرا از موج دوم همه‌گیر شدن کرونا در بوشهر آغاز شد و حالا بچه‌های یک پایگاه بسیج این پرچم را به دست گرفته‌اند تا کمک حال نیازمندان محله باشند.

جشن ازدواجی که تبدیل به جهیزیه دیگری شد/ حساب‌های دفتری که تسویه شد

به گزارش افق آنلاین ، در هیاهوی خبرهای گوناگون و تلخ ویروس کرونا برخی اتفاقات خوب و جالب، بسیار امیدوارکننده هست. به دو جمله زیر توجه کنید.

«زوج جوان بوشهری که بنا بود عید غدیر مراسم جشن عروسی خود را برپا کنند، بخشی از هزینه آن صرف کمک به خرید جهیزیه یک تازه‌عروس نیازمند شد و بخشی دیگر از هزینه صرف تهیه بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا هم‌زمان با عید سعید غدیر خم شد.»

«در شرایط طغیان ویروس کرونا و فشار اقتصادی بر روی برخی خانواده‌ها، گروهی به‌صورت خودجوش اقدام به تسویه‌حساب دفتری نیازمندان می‌کنند.»

این موارد بالا بخشی از اقداماتی است که یک پایگاه بسیج برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر محله خود در بندر بوشهر انجام داده است. سجاد زارعی مسؤول پایگاه شهید مدنی بوشهر، به‌تازگی پویشی را با عنوان «بلند بگو یا علی» در محله و شهر خود به راه انداخته تا با این اقدام، کمک‌خرج خانواده‌های بی‌بضاعت محله عالی آباد بندر بوشهر باشند.

فارس/این مسؤول پایگاه بابیان اینکه مخاطب طرح «بلند بگو یا علی» قشر آسیب‌دیده از ویروس کرونا است، گفت: این طرح در راستای تداوم توزیع کمک‌های مومنانه است و با آغاز دهه ولایت با تا عید سعید غدیر خم درزمینهٔ های توزیع بسته‌های معیشتی، نان صلواتی، بسته‌های فرهنگی و شیرینی و آذین‌بندی و نصب پرچم در سطح محله فعالیت می‌کند و به خانواده های کم بضاعت محله خدمات دهی می‌کند.

این کمپین «بلند بگو یا علی» ظاهری ساده اما باطنی به وسعت یک دریا دارد و عمیق است؛ ماجرا از نخستین روزهای همه‌گیر شدن کرونا آغاز شد؛ همان روزهایی که به واسطه شیوع این ویروس منحوس بسیاری از کسب‌وکارها دچار رکود شدند و در دکان‌ها پائین آمد اما دفاتر حساب و کتاب همچنان سرجای خودش بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327154

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر