2

برومند: برخی پیشکسوتان دنبال منافع شخصی هستند/دوست دارم مجیدی با استقلال نتیجه بگیرد

  • کد خبر : 327270
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم فرهاد مجیدی در استقلال موفق باشد، چون یک روزی خیلی به درد استقلال و هواداران خورد.

برومند: برخی پیشکسوتان دنبال منافع شخصی هستند/دوست دارم مجیدی با استقلال نتیجه بگیرد

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: انگیزه بازیکنان برای پیروز شدن بالا بود و همین مسئله به آنها کمک کرد که با همه وجودشان بازی کنند. پیش از این گفته بودم که دوست دارم استقلال و پرسپولیس تیم‌های اول و دوم جدول باشند که طبیعتا دوست داشتم استقلال اول شود. پرسپولیس در لیگ اول شده و امیدوارم استقلال نیز دوم شود.

وی افزود: در هفته‌هایی که استقلال نتیجه نگرفت، تیم‌های دیگر نیز نتیجه نگرفتند. روز گذشته نیز فولاد خوزستان شکست خورد تا شرایط استقلال برای کسب سهمیه بهتر شود. از طرفی، استقلال دو بازی مهم مقابل سپاهان و شهر خودرو دارد که باید برابر این تیم‌ها امتیاز بگیرد، هر چند که کار سخت است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقادهای برخی پیشکسوتان از فرهاد مجیدی تصریح کرد: اعتقادی به این نوع انتقادها ندارم. مجیدی بنا به هر دلیلی از سوی مدیریت به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است. اگر می‌خواهیم شأن و جایگاه پیشکسوتی را حفظ کرده باشیم، باید از مجیدی حمایت کنیم، حتی اگر رفتار مجیدی مانند بازی با فولاد خوزستان  که رفتنش به داخل زمین درست نبود، باشد، باز هم باید از او حمایت می‌شد و راهنمایی‌اش می‌کردند.

برومند خاطرنشان کرد: برخی پیشکسوتان دنبال منافع شخصی خودشان هستند و تیم را می‌کوبند. آنها دنبال این نیستند که استقلال موفق باشد. مجیدی انسان است و دنبال خودنمایی نیست و دوست دارد در عرصه مربیگری در استقلال موفق باشد. ما باید به او کمک کنیم. شاید برخی بگویند چرا فرهاد سرمربی استقلال است، ما چرا نباشیم. نوبت شما هم می‌رسد و نگران نباشید. آیا وقتی نوبت شما رسید و در این جایگاه قرار گرفتید، دوست دارید مجیدی چنین رفتاری با شما داشته باشد؟ مجیدی را خیلی دوست دارم، چون در مقطعی خیلی به درد استقلال و هواداران خورد و فراموش نکرده‌ایم. برای من خیلی مهم است که او در استقلال نتیجه بگیرد و موفق باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر