6

مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود

  • کد خبر : 327862
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۲

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که شاگردان مهدی پاشازاده به شکست تیم فوتبال تراکتور تبریز، امید بسیاری بسته‌اند.

مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود

سعید مسیگر درباره برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل پارس جنوبی جم، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تغییرات محسوسی در تمرینات و ترکیب ما رخ داد و از آغاز بازی می‌دانستیم به دنبال چه چیزی هستیم. این بازی، بازی مرگ و زندگی ما بود و اگر نتیجه‌اش را از دست می‌دادیم، روی کاغذ هم دیگر شانسی برای بقا نداشتیم. برنامه تمرینات را در زمین اجرا کردیم و در نیمه اول دو گل زدیم. فرصت‌های گلزنی بسیار خوب دیگری هم داشتیم که آنها را از دست دادیم.

وی درباره عملکرد شاگردان پاشازاده در نیمه دوم مسابقه تصریح کرد: در ۴۵ دقیقه دوم بازی با همان برنامه قبلی بازی کردیم و چند بازیکن سرعتی به زمین آمدند. ما فرصت‌های گلزنی بالای ۹۰ درصد داشتیم که بچه‌ها در استفاده از آنها بی‌دقتی کردند. خدا را شکر در این بازی به پیروزی رسیدیم و به بهبود وضعیت خود در جدول امیدوار شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه مقابل تراکتور و استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: وقتی تیمی چهار امتیاز از دو مسابقه می‌گیرد، یعنی شرایط روانی بسیار خوبی دارد. خیلی به کسب سه امتیاز بازی بعدی (مقابل تراکتور) امیدوار هستیم. اگر این اتفاق بیفتد، ما هم یکی از پنج تیمی خواهیم بود که خطر سقوط دارند و به بقا امیدوارتر می‌شویم. با توجه به دیدارهای تیم‌های بالاتر از ما، باید منتظر لغزش آنها و به دنبال امتیازات بازی‌های خودمان باشیم.

مسیگر درباره شکایت باشگاه سپیدرود رشت از مهدی پاشازاده بیان کرد: در جریان این پرونده و اتفاقات مربوط به آن نیستم. پاشازاده به خاطر سابقه خوبی که در بوشهر داشت و شاهین را از لیگ دسته دوم به لیگ یک آورد، مقبول هواداران بود و از لحاظ انگیزشی و فنی هم مربی بسیار خوبی است. او آخرین تیری بود که در ترکش داشتیم و پیشنهاد ما را پذیرفت. تعهداتی در زمان معین باید در قبال پاشازاده انجام می‌شد که نشد و او حتماً مشکلی نداشته که از سپیدرود جدا شده است.

وی درباره اینکه گفته شد جلسه هیئت مدیره باشگاه برای انتخاب او به‌عنوان مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر، به حدنصاب نرسیده و سمت مسیگر غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در این موضوع شیطنت کرده بودند و ما با سند پاسخ دادیم. اعضای حاضر در نشست هیئت مدیره به حدنصاب رسیده بودند و فقط یک عضو هیئت مدیره رأیش را در تماسی تصویری اعلام کرد. بدون احتساب این فرد هم تعداد حاضران به حدنصاب رسیده بود، اما عده‌ای در آستانه بازی‌های حساس ما می‌خواهند تیم را به‌هم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر