2

وراتی: آتالانتا می‌داند بدون ایلیچیچ هم چطور به پیروزی برسد/ آنها حریف سرسختی هستند

  • کد خبر : 327894
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در تقابل با آتالانتا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتظار یک بازی سخت را می‌کشد.

وراتی: آتالانتا می‌داند بدون ایلیچیچ هم چطور به پیروزی برسد/ آنها حریف سرسختی هستند

به گزارش افق انلاین ، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از کسب تمامی جام‌های داخلی در رقابت‌های فصل جاری که عبارتند از سوپرجام فرانسه، لوشامپیونه، جام حذفی فرانسه و جام اتحادیه فرانسه، حالا تمرکز خود را روی بازی با آتالانتا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است. شاگردان توماس توخل در تاریخ ۲۲ مرداد در یک بازی تک‌حذفی در شهر لیسبون پرتغال با تیم تحت‌هدایت گاسپرینی مصاف خواهد کرد.

مارکو وراتی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: هنوز به اوج بازی خود نرسیده‌ایم. ما مدتی (به خاطر شیوع ویروس کرونا و مختومه شدن فصل لوشامپیونه) به دور از مسابقات بودیم و هنوز کمی زمان برای آماده‌سازی خود داریم اما تیم‌هایی که به طور مرتب در این مدت بازی کرده‌اند، کمی برتری دارند. باید با ذهنی باز پا به دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بگذاریم. ما ارزش‌ تیم آتالانتا را می‌دانیم، آنها حریفی سرسخت برای ما خواهند بود اما در این سطح از مسابقات این امری طبیعی است.

تسنیم/هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در خصوص غیبت جوزیپ ایلیچیچ، مهاجم اسلوانیایی آتالانتا در تقابل با PSG که در دو بازی رفت و برگشت مقابل والنسیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق به ثمر رساندن پنج گل شد، اظهار داشت: غیبت ایلچیچ برای آتالانتا مثل غیب مسی برای بارسلونا یا نبود رونالدو در ترکیب یوونتوس خواهد بود، اما حتی بدون او، آتالانتا می‌داند چطور به پیروزی برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنها به لطف جان‌ پی‌یرو گاسپرینی در آتالانتا سیستمی را توسعه داده‌اند که با وجود غیبت بازیکنان، باعث تقویت  بازیکنان‌شان شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر