7

کری شجاع برای استقلالی‌ها در جشن قهرمانی پرسپولیس

  • کد خبر : 328276
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

مدافع پرسپولیس در شب جشن قهرمانی، برای رقیب سنتی تیمش کری خواند.

کری شجاع برای استقلالی‌ها در جشن قهرمانی پرسپولیس

مدافع پرسپولیس در شب جشن قهرمانی، برای رقیب سنتی تیمش کری خواند.

به گزارش افق انلاین ، شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس در خلال جشن قهرمانی تیمش اظهار کرد: این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم. جای خالی آن‌ها را احساس کردیم. امیدوارم کرونا زودتر تمام شود و هواداران زودتر به ورزشگاه بیایند.

او در حالی که عدد چهار را به نشانه چهارمین قهرمانی تیمش به دوربین‌های تلویزیونی نشان می‌داد، در واکنش به اینکه آیا برای تیم رقیب کری می‌خواند، گفت: من کری نمی‌خوانم. چهار بار متوالی قهرمانی شدیم.

مدافع پرسپولیس درباره احساسش بعد از این قهرمانی گفت: نمی‌توانم بگویم چقدر خوشحالیم. می‌خواستیم در شب قهرمانی هم به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد ولی خیلی خوشحال هستیم.

خلیل‌زاده با اشاره به روند تیمش در کسب قهرمانی گفت: همیشه می‌گویند قهرمانی اول سخت است اما قهرمانی‌های بعدی سخت‌تر است. خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم و خوشحالی را به مردم تقدیم کنیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. راستی شجاع خان در آن سال که در سپاهان بودید چند تا پاس رو به عقب دادید تا سپاهان ببازد؟بعد هم سال تشریفتان را اوردید پرسپولیس البته از این کارها خیلهای دیگر کردند…آن سال که شما از خرید بازیکن محروم بودید اگر سر کسی را هم جنابتان میبریدید داور خودش را به ندیدن میزد شکستن شیشه دربازی با استقلال اهواز که چیزی نبود؟حالیته که چی میگم یاعلی مدد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]