4

دین‌محمدی: مقابل سپاهان شانس هم آوردیم/ من بهتر از میری شوت می‌زنم!

  • کد خبر : 328338
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و پس از گل هم به خوبی دفاع کردیم،‌ ولی بدون تعارف در برخی از صحنه‌ها شانس هم آوردیم.

دین‌محمدی: مقابل سپاهان شانس هم آوردیم/ من بهتر از میری شوت می‌زنم!

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم نساجی مقابل سپاهان اظهار داشت: بچه‌ها زحمت زیادی در این بازی کشیدند. مقابل تیمی بازی می‌کردیم که مربی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد و می‌دانستیم بازی سختی داریم. همینطور هم شد و کارمان بسیار دشوار بود اما خوشبختانه یک گل زدیم و توانستیم این گل را حفظ کنیم. خوب دفاع کردیم و بدون تعارف بعضی از جاها هم شانس آوردیم.

«محمد میری پس از گل‌های زیبایی که به سپاهان و استقلال زده با شما و کریم باقری مقایسه می‌شود، شما در جوانی بهتر شوت می‌زدی یا میری؟» وی در واکنش به طرح این سوال تصریح کرد:‌ اصلاً شک نکنید من بهتر شوت می‌زنم (با خنده). میری بازیکن خوب و شوتزنی است و به نظرم او را با کسی مقایسه نکنیم بهتر است. مطمئناً اگر میری به صحبت‌های مربیان گوش بدهد روزهای خوبی خواهد داشت. ما در تمرینات بعضی وقت‌ها تمرین شوت‌زنی می‌کنیم و گاهی هم با بازیکنان کری می‌خوانیم. من هنوز هم خوب شوت می‌زنم.

مربی تیم نساجی در خصوص اینکه این تیم در سه بازی اخیر از سه تیم مدعی امتیاز گرفته است، گفت: به نظرم بچه‌ها فعل خواستن را صرف کرده‌اند و زحمت می‌کشند. آن‌ها حرف‌ کادرفنی را گوش می‌کنند و مطمئن باشید اگر تیمی به نکات تاکتیکی توجه کند موفق خواهد شد.

دین‌محمدی در واکنش به این موضوع که برخی‌ها معتقدند اگر محمود فکری و کادر فعلی زودتر به نساجی می‌آمدند این تیم اکنون مدعی کسب سهمیه آسیایی بود، گفت: به نظرم نباید زود قضاوت نکنیم. درست است ما نتایج خوبی گرفتیم و هشت بازی است نباختیم، ولی بازی به بازی جلو برویم بهتر است. نباید در خصوص کادر قبلی صحبت کنیم و باید تمرکزمان روی کارمان باشد.

وی درباره اینکه با نتایج خوب نساجی عده‌ای معتقدند فکری و کادرفنی‌اش شانس زیادی برای هدایت استقلال در فصل‌های بعد دارند، بیان کرد: کادر ما کاملاً استقلالی است ولی به نظرم الان تمرکزمان روی نساجی باشد و در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. اعتقاد دارم در دو بازی آینده باید تمام تمرکزمان روی نساجی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر