3

اظهار نظر عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری مراسم محرم / نیش زنبور هیچ تاثیری در درمان کرونا ندارد

  • کد خبر : 328446
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۵۲

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:استفاده از نیش زنبور نه تنها هیچ نقشی در درمان مبتلایان به کووید۱۹ ندارد، بلکه منجر به بروز نارسایی تنفسی و بستری شدن آن دسته بیمارانی که به نیش زنبور حساسیت دارند، هم می‌شود.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:استفاده از نیش زنبور نه تنها هیچ نقشی در درمان مبتلایان به کووید۱۹ ندارد، بلکه منجر به بروز نارسایی تنفسی و بستری شدن آن دسته بیمارانی که به نیش زنبور حساسیت دارند، هم می‌شود.

اظهار نظر عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری مراسم محرم / نیش زنبور هیچ تاثیری در درمان کرونا نداردمسعود مردانی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که با توجه به گفته برخی افراد آیا نیش زنبور در درمان بیماری کرونا موثر است یا نه، گفت: تاثیر نیش زنبور بر درمان کرونا نه مبنای علمی دارد و نه کارشناسی شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه نیش زنبور هیچ تاثیری در درمان بیماری کرونا ندارد، متذکر شد: برخی از مبتلایان به نیش زنبور حساسیت دارند و استفاده از آن نه تنها هیچ نقشی در درمان آنها ندارد، بلکه منجر به بروز نارسایی تنفسی و بستری شدنشان به صورت اورژانسی هم می‌شود.

این فوق تخصص بیماری‌های عفونی در خصوص برگزاری مراسم محرم اظهار کرد: امید است مراسم عزاداری محرم امسال با شکوه برگزار شود، ولی مردم در این خصوص باید بدانند که تجمع عده‌ای زیادی از افراد در یک مکان با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا بسیار خطرناک است.

مردانی تاکید کرد: تجمع مردم در دسته‌های عزاداری مساوی با انتقال بیشتر ویروس کرونا و بروز یک فاجعه است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: در حال حاضر بهترین راه برای برگزاری مراسم محرم، عزداری و عرض ارادت به ساحت ائمه معصومین از راه دور و به صورت مجازی است تا به امید خدا بعد از پایان  این بیماری در کشور، در محرم سال آینده عزاداری‌های با شکوهی را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر