3

بابایی: مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است/اگر یک روز یا یک ساعت وزارت صنعت بدون متولی بماند، خیانت است

  • کد خبر : 328641
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۶

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است، گفت: چرا او باید پاسخگوی ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس باشد؟

بابایی: مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است

به گزارش افق آنلاین ، علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹) پارلمان و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در موافقت با مدرس‌خیابانی، گفت: جوانگرایی از شعارهای مهم مدرس خیابانی است.

وی افزود: دو رئیس کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی مجلس برنامه‌های مدرس‌خیاباتی را تأیید کردند، بنابراین در صورتی که به عنوان وزیر انتخاب شود، در آینده می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: وزیر صنعت باید پاسخگوی مشکلات حوزه صنعت باشد، اما مدرس خیابانی هنوز وزیر نشده و امروز از جایگاه حقیقی به ما پاسخ داده و در صورتی که انتخاب شود، از فردا به عنوان وزیر این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

بابایی اضافه کرد: مدرس خیابانی از ابتدای فعالیتش به عنوان سرپرست وزارت صنعت از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق بازرگانی حمایت کرده و پیوسته پای کار صنعت بوده است، او طرفدار واردات صرف نیست، ضمن اینکه مباحث تراز تجاری در کشور مهم است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: اشتباه نکنید، ما زمان نداریم، حتی اگر یک روز یا یک ساعت وزارت صنعت بدون متولی بماند، خیانت است، آن هم در شرایطی که ما دغدغه این  وزارتخانه را داریم، در ضمن مخالف تورم و اشرافی‌گری نیز هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: اگر صنعت خودرو و فولاد دارای مشکل است، باید توجه کنیم که مافیای آنها کسانی هستند که از بیرون شما را مدیریت می‌کنند و برای ارائه سند خودرو و فعالیت‌های ایران خودرو تلاش می‌کردند.

بابایی اضافه کرد: مدرس خیابانی نیابد امروز در مورد سیاست‌های کلان اقتصادی پاسخ دهد، شما سوال از رئیس‌جمهور را مطرح کردید، چرا او را به گرو گرفته‌اید؟

وی با تأکید بر اینکه مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت است، گفت: چرا او باید پاسخگوی ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس باشد؟

نماینده مردم ساری در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ما مجلس یازدهم هستیم و برای ما مردم و تفکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مهم است که فرمودند تعامل و کارِ کارشناسی در وزارتخانه‌ها برای ما مهم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر