2

شایعه پیشنهاد شدن رونالدو به بارسلونا بی‌اساس از آب درآمد

  • کد خبر : 328811
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۳۶

ادعای خبرنگار سرشناس فوتبال اسپانیا درباره آینده ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس از سوی منابع نزدیک به این بازیکن رد شد.

شایعه پیشنهاد شدن رونالدو به بارسلونا بی‌اساس از آب درآمد

به گزارش افق انلاین ، از زمان حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا شایعات مختلفی درباره آینده بازیکن پرتغالی بانوی پیر مطرح شده است که تازه‌ترین آنها روز گذشته (پنجشنبه) بود. این شایعه توسط گی‌یم بالاگه خبرنگار سرشناس فوتبال اسپانیا مطرح شد که ادعا کرد یوونتوس برای کم کردن هزینه‌های خود در فصل جدید کریستیانو رونالدو را در فاصله دو سال مانده به پایان قراردادش به بارسلونا پیشنهاد کرده است تا به این ترتیب دیگر مجبور به پرداخت حقوق نجومی این بازیکن نباشد.

بالاگه این ادعا را در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی ۵ BBC‌ مطرح کرد و گفت که ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو در حال بررسی شرایط چند تیم برای انتقال این بازیکن ۳۵ ساله است که شامل بارسلونا هم می‌شود.

نزدیکان رونالدو اما در گفت‌و‌گو با نشریه آ اس اسپانیا اعلام کرده‌اند اینکه رونالدو خواهان ادامه دادن دوران بازی‌اش در تیمی دیگر است یک شایعه بی‌اساس است و او قصد دارد تا پایان قرارداد خود در تورین بماند.

این همان چیزی است که رونالدو شخصاً پس از قهرمانی تیمش در سری A اعلام کرد. رونالدو در فصلی که گذشت با یوونتوس دومین قهرمانی متوالی‌اش را کسب کرد و برای یووه در این رقابت‌ها ۳۱ گل زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=328811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر