10

۱۱ سلبریتی ایرانی که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند

  • کد خبر : 329168
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۶

۱۱ سلبریتی ایرانی که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند، پرطرفدارترین سلبریتی ایرانی در اینستاگرام چه کسی است؟اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران  است، تا حالا به این دقت کردید که  در بین سلبریتی ها چه کسی در ایران بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؟

11 سلبریتی ایرانی که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند

 

به گزارش افق آنلاین ،اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران  است، تا حالا به این دقت کردید که  در بین سلبریتی ها چه کسی در ایران بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؟ الان اولین فرد ایرانی در اینستاگرام چه کسی هست؟

پرطرفدار ترین سلبریتی اینستاگرام

۱-رامبد جوان

رامبد جوان یکی از بازیگرانی است که با اجرای برنامه های جالب از جمله مجری محبوب خندوانه شناخته می شود و در کنارش از بازی غافل نیست. رامبد جوان با ۲۶۰۹  پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته تعداد فالوورهای خود را به تعداد ۱۰ میلیون ۶۰۰ هزارتا برساند و در رتبه اول لیست بازیگران ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرام قرار بگیرد.

۲-بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار

بهنوش بختیاری بازیگری است که سال هاست در اینستاگرام فعال است و حاصل این فعالیت چندین و چند ساله ۲۰۱۸ پست است که تعداد فالوورهای او را به عدد ۸ میلیون ۷۰۰ هزار نفری رسانده است.

محمدرضا گلزار را با نام سوپر استار سینمای ایران می شناسیم. گلزار که دستی هم در خوانندگی دارد، با کنسرت هایی که برگزار می کند نیز مطرح است. اما این روزها سابقه بازی او جلوتر از موسیقی معرف اوست. گلزار با ۱۶۰۵ پست و تعداد فالوور ۸ میلیون و ۷۰۰ هزارتایی با بهنوش بختیاری  به عنوان دومین در بین بازیگران ایرانی محبوب اینستاگرام می درخشد.

تعداد فالوور های اینستاگرام الناز شاکردوست

۴-الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر توانای سینمای ایران با ۸۶۶ پست تعداد فالوورهایش را به ۸میلیون ۳۰۰ هزارتایی رسانده است و در لیست چهارمین بازیگر محبوب اینستاگرام می درخشد.

۵-سحرقریشی

سحر قریشی یکی از بازیگران جوانی است که پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. سحر قریشی با تعداد پست ۹۲ و فالوورهای ۸ میلیون و ۱۰۰ هزارتایی در لیست پنجمین یازیگر محبوب قرار دارد.

۶- بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال ۷۷ با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد. بهنوش طباطبایی با ۴۸۸ پست و ۷ میلیون ۵۰۰ هزار فالور در اینستا در رتبه ششم قرار گرفته است.

۷-ترانه علیدوستی و امین حیایی

ترانه علیدوستی بازیگر توانمند سریال های معروفی چون شهرزاد، نیز یکی از دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در میان سلبریتی های ایرانی است. او به واسطه حضور فعال خود و با ۲۵۲ پست و ۶میلیون ۵۰۰ فالور با امین حیایی جزو هفتمین سلبریتی اینستاگرام هستند.

محبوبترین سلبریتی اینستاگرام

۹-بهرام رادان

بهرام رادان در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. بهرام رادان با فعالیت اینستاگرامی خود و با ۱۲۹۹ پست و ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار در جایگاه  نهم می‌درخشد.

۱۰-رضا عطاران

رضا عطاران طنز پردازی است که با فیلم های طنز خود به خوبی طنازی می کند. این بازیگر با به اشتراک گذاشتن ۲۵۷ پست و تعداد فالوور ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری دهمین نفری است که در اینستاگرام، بازیگری پرطرفدار محسوب می شود.

۱۱-بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگری است که در طول سال ها با زندگی شخصی و کاری اش مطرح شده است. رهنما با ۸۸۳ پست تعداد فالوورهایش را در اینستاگرام به عدد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسانده است و توانسته بین بازیگران محبوب اینستاگرامی وارد لیست شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عالی بود خیلی مطالب جالبی داشتی هرروز سایت شما رو بررسی میکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر