5

سیدجلال: همان بهتر که بازیکن و مربی خارجی ممنوع شود

  • کد خبر : 329487
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به پرونده‌های نگران کننده علیه فوتبال ایران، مدعی است تصمیم کنونی برای ممنوعیت ورود خارجی‌ها بهترین اتفاق است….

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به پرونده‌های نگران کننده علیه فوتبال ایران، مدعی است تصمیم کنونی برای ممنوعیت ورود خارجی‌ها بهترین اتفاق است….
سیدجلال حسینی سیدجلال: همان بهتر که بازیکن و مربی خارجی ممنوع شود

سیدجلال حسینی برای هشتمین فصل در فوتبال ایران توانست با جام قهرمانی، لیگ را به انتها برساند و اکنون امیدوار است شرایط تیمش طی دو دیدار حساس آتی در جام حذفی نیز به شکلی دنبال شود که آنها هدف خود برای خوشحالی بیشتر هواداران را به دست بیاورند.

 

سیدجلال حسینی درباره دیدار با سایپا گفت: بازی سختی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم و اختتامیه خوبی داشته باشیم. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم و اکنون آماده می‌شویم برای بازی بعدی.

 

وی درباره قهرمانی دوباره با پرسپولیس گفت: فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر. خوشحالم که قسمت شد بار دیگر با این پیراهن و این هواداران عزیز و با زحمات کادرفنی و دیگر بازیکنان به نتیجه خوبی برسیم و قهرمانی مبارک تمام هواداران که چه پیش از کرونا ما را حمایت کردند و در کنارمان بودند و چه بعد از آن هم قوت قلب بزرگی برای ما محسوب می‌شدند تا با احساس مسوولیت بالاتر به دنبال موفقیت باشیم.

 

کاپیتان پرسپولیس که با هشت عنوان قهرمانی طی ۱۹ دوره از این رقابت‌ها، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران محسوب می‌شود درباره جذاب‌ترین قهرمانی خود گفت: برای من این فصل و البته فصل گذشته از بالاترین جذابیت برخوردار بود. سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. محرومیت‌ها و مشکلات مالی و نگرانی‌ها همه گذشتند تا به چیزی به استحاق آن را داشتیم برسیم.

 

سیدجلال درباره دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال گفت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و قطعا یک بازی خوب و البته سخت را شاهد خواهیم بود و امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی است به آن دست یابد. باید با بالاترین حد تمرکز و توان در این دیدار حاضر شویم و مطمئنا هواداران ما خواهان پیروزی هستند و باید در این راه بیشترین تلاش را داشته باشیم.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره موضوع تغییرات مدیریتی در این تیم و اینکه قرار بود در تاریخ ۲۹ مرداد این تغییرات صورت گیرد ولی اتفاقی نیفتاده نیز گفت: ما منتظر هستیم که همه چیز طبق برنامه پیش برود. امیدوارم برنامه ریزی و تصمیماتی که میگیرند درست باشد. این تصمیم برای یک باشگاه نیست، تصمیمی برای ۴۰ میلیون هوادار است که هر اقدام آن می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و نیاز به علم و مدیریت بهتری دارد. مطمئنا انتظار داریم که این تصمیم با در نظر گرفتن تمامی جوانب صورت گیرد و شاهد بهترین اتفاق و برنامه ریزی برای پرسپولیس باشیم. همه تیم‌ها در بهترین شرایط به آسیا می روند اما هنوز هیات مدیره ما مشخص نشده است و بلاتکلیف هستیم که این اصلا خوب نیست.

 

وی درباره موضوع مارک ویلموتس و مشکلاتی که برای فدراسیون ایران شکل گرفته گفت: این کاملا مشخص بود که منتهی به این ماجرا خواهد شد. ما واقعا آماتور با این موضوع برخورد کردیم. ما تمام کارهایی که در ورزش و فوتبال در بحث هایی اینچنینی انجام می‌دهیم آماتور است و بارها باعث مشکلات برای ما شده است. مطمئنا در آینده بدتر نیز خواهد شد.

 

بازیکن باتجربه پرسپولیس درباره ممنوعیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: کار واقعا خوبی است! این تصمیم را باید چند سال پیش انجام می‌دادند. واقعا وقتی مدیران ما نمی‌توانند به تعهداتی که می‌دهند و منابع لازم را جذب کنند، چرا باید اقدامی صورت دهند که باعث دردسر شود. چند نمونه را طی همین ماه‌های اخیر شاهد بودیم. این موضوع درباره بازیکنان ایرانی نیز وجود دارد و نه در بحث قرارداد و نه در پرداختی هیچ وقت درست عمل نشده است. مطمئنا وقتی توان انجام درست تعهد را ندارند بهتر است که باعث آسیب نشوند. چقدر هواداران باید نگران باشند و استرس داشته باشند که چه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر