2

معاون وزیر ورزش و جوانان‌: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده در بورس واگذار می‌شوند

  • کد خبر : 329823
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تاکید وزیر ورزش واگذاری دو مجموعه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال در بورس ارائه خواهند شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان‌: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده در بورس واگذار می‌شوند

به گزارش افق انلاین ، جمشید تقی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: دولت ۱۷۵ پروژه را در هفته دولت افتتاح می‌کند که یکی از آن پروژه‌ها افتتاح زمین چمن شهر اردستان بود به نحوی که در ۹۲ ماه ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان ورزشی دولتی و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: تعداد ۶۱ هزار پروژه و مکان ورزشی را یکی از دستاوردهای دولت تلقی می‌شود و با یک حرکت ویژه در بخش باشگاه‌داری و تاکید وزیر واگذاری دو مجموعه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال است که کارهای مهمی صورت گرفته و تا دو ماه آینده در بورس ارائه خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مهمترین اتفاقات ورزشی در کشور همین ارائه دو مجموعه فرهنگی ورزشی در بورس خواهد بود که امیدوارم بخش لایحه نظام جامع باشگاه‌داری از طریق دولت به مجلس ارائه شود که یکی از آن طرح‌هاست که اتفاق خواهد افتاد و بخش خصوصی نقش ویژه‌ای را در ورزش ایفا خواهد کرد.

تقی زاده بیان کرد: باید از طرف وزارت ورزش از نمایندگان گذشته و جدید تشکر کرد که موضوع لایحه وظایف و شرح و وظایف ورزش و  جوانان بوده که بعد از ۵۱ سال این موضوع اتفاق خواهد افتاد و یکی دوبار نیز به شورای نگهبان رفته که در هفته‌های آتی با رأی قاطع نمایندگان به تصویب خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر