5

تراکتور سازی به فینال جام حذفی سلام کرد

  • کد خبر : 329839
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

 تیم فوتبال تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان را یک بر صفر از پیش رو برداشت تا یک پای فینال این مسابقات باشد.

تراکتور به فینال جام حذفی رسید

 تیم فوتبال تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان را یک بر صفر از پیش رو برداشت تا یک پای فینال این مسابقات باشد.

به گزارش افق انلاین ، دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از سری مسابقات جام حذفی مرحله نیمه نهایی عصر سه شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

تیم تراکتور در حالی مقابل تیم نفت صف آرایی کرد که برای حضوری راحت تر در بازی های جام باشگاه های آسیا نیاز به برد در این بازی و به دنبال آن برتری در فینال جام حذفی داشت تا به صورت مستقیم در این مسابقات حضور یابد.

نیمه نخست این دیدار با برتری شاگردان ساکت الهامی همراه بود و در دقیقه ۱۶ بازی رضا خانزاده با ضربه سر خود دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را با خطر جدی همراه کرد که با واکنش دروازه بان این تیم به بیرون رفت، دقیقه ۲۴ بازی مهاجم تیم نفت با ضد حمله ای که هم تیم هایش تدارک دیده بودند ضربه محکمی را به سمت دروازه اخباری شوت کرد که با عکس العمل این دروازه بان به بیرون رفت، دقیقه ۳۴ بازی پاس به عقب اشکان دژاگه به حاج صفی با بی دقتی این بازیکن از کنار دروازه تیم نفت بیرون رفت، در ادامه دقیقه ۳۵ بازی ضربه سر ایمان سلیمی با برخودر با دخالت مدافع تیم نفت با اختلاف اندکی راهی بیرون شود.

تیم تراکتور در دقیقه ۳+۴۵ توسط رضا اسدی به گل اول بازی دست یافت که به دلیل خطای هند این بازیکن گل مردود اعلام شد و اسدی کارت زرد گرفت و این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم این دیدار، تیم تراکتور در دقیقه ۴۷ با شوت محکم سعید مهری از پشت محوطه ۱۸ قدم دروازه تیم نفت را باز کرد تا خوشحالی را به هم تیمی هایش به ارمغان بیاورد، در ادامه تیم تراکتور برای دست یابی به گل دوم و تیم نفت برای به تساوی کشاندن این بازی تلاش هایی انجام دادند که در نهایت این دیدار با پیروزی تراکتوری ها خاتمه یافت.

تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، احسان حاج صفی، اکبر ایمانی، رضا اسدی، سعید مهری(محمدرضا آزادی)، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی(میثم تیموری) و ساسان انصاری مقابل تیم نفت مسجد سلیمان صف آرایی کرد.

همچنین تیم نفت با ترکیب حبیب فراعباسی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی(سعید کریمی)، میثم نقی زاده(سعید نقی زاده)، مجید عیدی، سجاد جعفری(احسان تاییدی)، امید سینگ(مهدی زبیدی)، پیام ملکیان، آرمان قاسمیان و میرهادی میر جوان وارد میدان شدند.

 

به گزارش ایرنا، در این بازی ساکت الهامی سرمربی تراکتور بدلیل اعتراض به داور، مهدی تیکدری، رضا اسدی از تیم تراکتور و مجید عیدی، علی رضا علیزاده از تیم نفت مسجد سلیمان در طول بازی کارت زرد گرفتند و اسدی با دریافت کارت زرد دوم خود به دلیل خطای هند از این بازی اخراج شد.

تیم داوری این بازی را بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، آرمان اسعدی، رضا عادل، علی بای، سعاد وفاپیشه و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

تیم تراکتور با برد امروز مقابل نفت مسجد سلیمان یک پای فینال جام حذفی شد تا با تیم برنده بازی پرسپولیس و استقلال دیگر تیم های حاضر در نیم نهایی این مسابقات که فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران انجام می شود، بازی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر