7

سوءتفاهمی از ستاره پرسپولیس؛ خداحافظی در کار نیست + تصویر

  • کد خبر : 330353
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

  شب گذشته به یکباره فضای مجازی با انتشار پستی از مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس پر شد از این خبر که این بازیکن به زودی از جمع سرخ ها جدا می شود.

  شب گذشته به یکباره فضای مجازی با انتشار پستی از مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس پر شد از این خبر که این بازیکن به زودی از جمع سرخ ها جدا می شود.
مهدی شیری سوءتفاهمی از ستاره پرسپولیس؛ خداحافظی در کار نیست + عکس

 شب گذشته به یکباره فضای مجازی با انتشار پستی از مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس پر شد از این خبر که این بازیکن به زودی از جمع سرخ ها جدا می شود. پستی که از آن بوی خداحافظی احساس شد و در آن مهدی شیری به نحوی القاء کرده بود که پرونده حضور او در این تیم بسته شده و به این شکل از هواداران پرسپولیس بعد از ۲٫۵ سال حضور در این تیم تشکر کرده است.

 

واکنش ها به این پست مهدی شیری متفاوت بود و بعضا خیلی ها معتقد بودند تعویض او در دربی و اینکه اشتباهات یحیی گل محمدی در چیدمان ترکیب سرخ ها که باعث بد بازی کردن تیم شد و به اسم این بازیکن رقم خورد، عاملی شده است که شماره ۱۷  قصد جدایی داشته باشد. موضوعی که بسته شدن کامنت ها از سوی مهدی شیری هم این گمانه زنی ها را به اوج خود رساند.

 

حالا اما یک نگاه ساده به پست مهدی شیری نشان می دهد که بی جهت این پیغام مدافع راست سرخ ها به جدایی از این تیم تعبیر شده است. تاریخ ثبت این پست ۲۰ آگوست ۲۰۲۰ یعنی ۳۰ مردادماه بوده است. روزی که لیگ هفه پایانی خودش را پشت سر گذاشت و پرسپولیس در آن شب توانست با نتیجه ۳ بر صفر سایپا را شکست دهد و با اقتدار چهارمین برد پیاپی خودش در لیگ را جشن بگیرد.

 

حالا اما در ۳۰ آگوست یعنی ۱۰ روز بعد از آن تاریخ بازنشر این پست به خداحافظی مهدی شیری تعبیر شد تا این پیغام تشکر قدیمی مدافع راست سرخ ها از هواداران پرسپولیس به جنجالی برای این بازیکن و پرسپولیس تبدیل شود که در آستانه لیگ قهرمانان آسیا تنها چند روز دیگر زمان دارد تا تیمش را تقویت کند.

 

به هرحال مهدی شیری در این یک فصل و نیمی که در پرسپولیس است در تفکرات برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی توانسته مدافع راست پرسپولیس باشد و از ابتدای انتشار این خبر هم بعید بود که او این پست را برای خداحافظی از هواداران این تیم منتشر کرده باشد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=330353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر