3

ما باید برد را در حضور مردم پای صندوق‌های رای بدانیم

  • کد خبر : 33046
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶

در نظام ما چه فردی پیروز شود و چه نه، هر دو طرف آن برد است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری که در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد افشای یک فساد مالی جدید در کشور تصریح کرد: در این زمینه هنوز چیزی روشن نشده است و اکنون نمی‌شود همه جزئیات را بیان کرد اما در روزهای آینده جزئیات این مساله گفته خواهد شد.

افق نیوز:وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره دومین مرحله انتخابات مجلس نهم نیز اظهار کرد: اهمیت شرکت در این دوره کمتر از اهمیت شرکت در انتخابات مرحله اول نخواهد بود زیرا این حضور تکمیل‌کننده همان حضور قبل است و اگر پررنگ نباشد، کار ناقص خواهد بود.

این عضو مجلس خبرگان افزود: رعایت قانون و اخلاق چه از طرف نامزدها و چه از سوی طرفداران آنان مساله مهمی است که ما باز هم بر آن تاکید می‌کنیم زیرا یک اصل مهم است. سلامت انتخابات نیز تضمین شده است. سازوکاری که قانون پیش‌بینی کرده است، سلامت انتخابات را تضمین می‌کند و جایگاه مجری انتخابات و هیات ناظر به طور کامل مشخص است اما تاکید ما این است که اخلاق رعایت شود.

رئیسی گفت: ما در انتخابات برد و باخت نداریم و برد و باخت برای فرهنگ غرب است. در نظام ما چه فردی پیروز شود و چه نه، هر دو طرف آن برد است و اگر از باب تکلیف عمل کرده باشد، برد کرده است. ما باید برد را در حضور مردم پای صندوق‌های رای بدانیم. مطمئنا پیروز قطعی انتخابات ملت است و بازنده آن دشمنان نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور ۶۵ درصدی مردم در انتخابات مرحله اول بسیار پرمعنا بود و آثار آن را در سطح بین‌الملل شاهد بودیم و خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]