3

قانونی کردن از دواج همجنس بازان ‘یک پیروزی کلیدی برای جنبش همجنس بازی پیش از انتخابات کنگره

  • کد خبر : 3305
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷

خبرگزاری رویترز از نیویورک گزارش داد که آنها در بیانیه ای که جمعه منتشر شد اعلام کردند که از قانونی شدن این لایحه توسط فرماندار نیویورک به ‘ شدت مایوس و آشفته’ شده اند. رویترز در گزارش خود یادآوری می کند که اقدام روز جمعه ‘آندرو کوئومو’ فرماندار نیویورک در قانونی کردن از دواج همجنس […]

خبرگزاری رویترز از نیویورک گزارش داد که آنها در بیانیه ای که جمعه منتشر شد اعلام کردند که از قانونی شدن این لایحه توسط فرماندار نیویورک به ‘ شدت مایوس و آشفته’ شده اند.
رویترز در گزارش خود یادآوری می کند که اقدام روز جمعه ‘آندرو کوئومو’ فرماندار نیویورک در قانونی کردن از دواج همجنس بازان ‘یک پیروزی کلیدی برای جنبش همجنس بازی پیش از انتخابات کنگره و ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ محسوب می شود.’
تنها مخالفت با این قانون توسط سناتور ‘روبن دیاز بزرگ’ صورت گرفت که گفت: این خداوند است که مدت های طولانی پیش از این ازدواج را تعریف کرد نه آلبانی (محل فرمانداری نیویورک).
ازدواج، در تعاریف دینی، یک قراردادی است که بین یک زن و مرد بسته می شود و هرگونه توافق دیگری در این راستا و خارج از این چارچوب انحراف اخلاقی به حساب می آید.
نظر سنجی ها حاکیست که مردم آمریکا دو دسته هستند که اکثریت مردم با اختلاف کمی (براساس نظر سنجی پیو ) با انحرافات اخلاقی مخالف هستند و خواستار رعایت قوانین کلیسا هستند.
در حال حاضر ۳۹ ایالت از ۵۱ ایالت آمریکا با ازدواج همجنس بازان مخالف هستند و این درگیری ایالت به ایالت ادامه دارد و در نیویورک ۵۸ د رصد مردمی که مورد نظر سنجی قرار گرفته اند خواهان آزادی ازدواج منحرفان هستند.
اما این مساله تنها به چارچوب مسایل اجتماعی محدود نمی شود و دامنه آن حوزه سیاست را نیر در برگرفته و برای ‘باراک ا وباما’ رییس جمهوری آمریکا خطرناک می باشد.
‘اوباما’ در انتخابات سال ۲۰۰۸ از حمایت گروه های مسیحی مختلف مثل انجیلی ها، کاتولیک ها، لاتینی ها و آمریکایی های آفریقایی تبار که بسیاری از آنها با ازدواج همجنس بازان مخالفت دارند، برخوردار شد.
بنابراین گزارش اگر ‘اوباما’ در این زمینه قویا از همجنس بازان حمایت کند می تواند بخش بزرگی از رای دهندگان آمریکایی را در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا از خود دور کند.
به گفته یکی از آگاهان مسایل اجتماعی و سیاسی رعایت حقوق شهروندانی که در دام ابلیس افتاده اند و بازگذاردن دست آنها به عنوان حرمت به آزادی یعنی امکان دادن به اشاعه فحشا و فساد در جامعه و فروبردن جامعه در منجلاب تمایلات شهوانی و غیر اخلاقی و فراهم کردن بستر مناسبی برای رشد سیاستمداران منحرفی که آرزومند سقوط اخلاقی جوانان هستند تابتوانند بیشتر بر اریکه قدرت تکیه بزنند و استثمار نوین را به شکلی نوین تحقق بخشند.
به نظر این فرد آگاه مبارزه با فحشا و فساد نه کار رییس جمهور اوباما و نه کار حزب دموکرات و حزب جمهوریخواه است بلکه بستگی به تمایل رهبری جامعه آمریکا دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر