3

نتانیاهو به امارات تسلیحات پیشرفته می‌فروشد؟ + جزئیات

  • کد خبر : 330882
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در واکنش به گزارش یک روزنامه آمریکایی مبنی بر عدم مخالفت وی با فروش تسلیحات پیشرفته به امارات عربی متحده، گفت ادعاهای غلط، چیزی را تغییر نمی‌دهد

به گزارش افق انلاین ، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به گزارش روزنامه «نیویورک‌تایمز» مبنی بر موافقت وی با فروش تسلیحات پیشرفته از جمله جنگنده‌های آمریکایی «اف-۳۵» به امارات عربی متحده واکنش نشان داد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، در این بیانیه ضمن تکذیب گزارش مذکور آمده است: «تکرار ادعاهای اشتباه علیه نخست‌وزیر نتانیاهو، چیزی را به واقعیت تبدیل نمی‌کند».

دفتر نتانیاهو ادامه داد: «در هیچ نقطه‌ای از گفت‌وگو با آمریکا که منجر به توافق تاریخی با امارات عربی متحده در تاریخ سیزدهم آگوست شد، نخست‌وزیر (نتانیاهو) هیچ موافقتی با فروش تسلیحات پیشرفته به امارات نکرد».

روزنامه نیویورک‌تایمز بامداد امروز به نقل از مقام‌های آگاه به مذاکرات عادی‌سازی روابط بین تل‌آویو و ابوظبی نوشت، در محافل خصوصی با فروش تسلیحات پیشرفته آمریکایی به امارات متحده عربی موافقت کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا حدود سه هفته پیش عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد، اما از رایزنی‌ها برای انجام معاملات تسلیحاتی میان واشنگتن-ابوظبی که در مسیری موازی در حال پیشرفت بود سخنی به میان نیاورد.

منبع: انتخاب
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=330882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر