2

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان استعفا داد

  • کد خبر : 331105
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان دلیل استعفایش را پیشنهاد مسئولیت جدید عنوان کرد و گفت: مسئولیت جدیدی را در نیروی انتظامی تجربه خواهم کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان استعفا داد

علی قرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان با اشاره به اینکه فوتبال ایران این روزها درگیر مسائل پیرامون اتفاقات قرارداد مارک ویلموتس است و شاید فیفا با توجه به ورود نهادهای نظارتی به این ماجرا فوتبال ایران را تعلیق کند، اظهار داشت: با توجه به این شرایط  و درخواست و مذاکرات صورت گرفته با سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان احتمال قوی مسئولیت جدیدی در نیروی انتظامی استان را تجربه خواهم کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که دلیل استعفا و کناره‌گیری شما از هیئت فوتبال استان صرفا به موضوع بازگشت شما به ناجا است؟ گفت: یکی از دلایل استعفای من این مسئله است. من استعفایم را به صورت رسمی برای بهاروند سرپرست فدراسیون ارسال کرده‌ام اما ایشان هنوز با استعفای من موافقت نکرده است اما احتمال اینکه من از هیئت فوتبال جدا شوم و به نیروی انتظامی بازگردم زیاد‌تر از سایر گزینه‌ها است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود دلیل کناره‌گیری شما از هیئت فوتبال تلاش شما و رایزنی‌های انجام گرفته برای حضور شما در باشگاه صنعت مس کرمان است، گفت: آنگونه که من در جریان هستم آقای محمودی‌نیا در سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان ابقا شده‌اند.

وی با رد این حدس و گمانه زنی‌ها خاطر‌نشان کرد: من هم به مانند شما و بسیاری دیگر اعتقاد دارم اگر می‌خواهیم در باشگاه مس اتفاقات خوبی رخ دهد باید با ثبات مدیریت به آن رسید. بنده اعتقاد دارم تا زمانی که محمودی‌نیا در سمت مدیر‌عاملی باشگاه مس کرمان مسئولیت دارد هیچ کسی نباید به خودش اجازه دهد تا به فکر مدیرعاملی باشد، از نظر من محمودی‌نیا بهترین گزینه مدیرعاملی باشگاه است.

قرایی تصریح کرد: به هر حال من به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ناجا خودم را سرباز فرماندهی این مجموعه می‌دانم و حالا که سردار ناظری فرمان و دستور بازگشت من  به سیستم را صادر کرده است، باید مطیع فرمان فرماندهی بود.

وی با بیان اینکه به حضور در هیئت مدیره یکی از باشگاه‌های ورزشی استان علاقه‌مند هستم گفت: در این خصوص تا کنون به من پیشنهادی نشده است، اما به واسطه علاقه‌ای که به فوتبال دارم اگر پیشنهاد حضور در هیئت مدیره هر یک از باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان و باشگاه گل‌گهر به من داده شود، بدم نمی‌آید این فضا را تجربه کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان افزود: سردار ناظری از من خواسته است تا تمام فکر و ذکرم را برای حضور در یکی  از معاونت‌های نیروی انتظامی به کار گیرم و این موضوع موجب تداخل کاری من با کار در هیئت فوتبال استان است اما حضور در ترکیب هیئت مدیره‌ها به طور حتم با مسئولیتم در ناجا تداخل آنچنانی ندارد.

وی با رد هر گونه گمانه‌زنی در مورد حضور وی در باشگاه صنعت مس کرمان گفت: محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان است، وی نتایج خوبی در فصل گذشته گرفته و اقبال خوبی در میان هواداران دارد و به نظر من باید از حضور ایشان در مسئولیت مدیرعاملی باشگاه حمایت کرد.

قرایی با اشاره به اینکه حضورش در هیئت فوتبال باعث شده تا در ساختار اداری ناجا جایگاه سازمانی‌اش را از دست بدهد اظهار داشت: زمانی که به هیئت فوتبال آمدم جایگاه معاونت بهداشت و درمان را از دست دادم و به شکلی باید گفت دیگر مسئولیتی در ناجا نداشتم، وقتی به هیئت فوتبال و باشگاه مس آمدم مسئولیتم در نیروی انتظامی تمدید نشد و در این مدت کارمند ساده ناجا بودم اما اکنون وضعیت متفاوت است و باید برای مسئولیت جدیدم در هیچ نهاد و سازمانی مسئولیتی عنوان مدیر، مدیرعامل و رئیس را نداشته باشم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه فکر می‌کنم آقای بهاروند تا چند روز آینده با استعفای بنده از هیئت فوتبال استان تصمیم‌گیری کند تاکید کرد: سردار ناظری از من خواسته تا تمام تمرکزم را معطوف به نیروی انتظامی کنم و ذهنم را از درگیری‌های مرتبط با فوتبال پاک کنم و من باید از دستور ایشان تبعیت کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331105

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر